Vrisak se prolomio širom planete kada je ova vest objavljena i kada su brojne tinejdžerke širom sveta ugledale svog omiljenog pevača u ovom izdanju.
Naime, dvadesetogodišnji pevač postao je zaštitno lice brenda Kelvin Klajn koji je poznat po donjem vešu. Za potrebe kampanje, Šon je uradio set fotografija na kojima je samo u donjem vešu.
Reakcije na ovaj potez mladog pevača prevazišle su sva očekivanja. Fotografija je za samo 24 sata prikupila skoro 8 miliona lajkova.
Šon Mendes važi za jednog od najpopularnijih pevača mlađe generacije.
Mnogi ga nazivaju Elvisom nove generacije. Miljenik ženske populacije postao je popularan zahvaljujući svom raskošnom talentu , hitovima ali i neodoljivom šarmu.
Dan zaljubljenih pevač je iskoristio i počastio sve svoje obožavateljke fotkama od koje zastaje dah.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.