Hejli Biber i Kajli Džener su izgubile dosta na popularnosti, naročito njihovi beauty brendovi, nakon snimaka u kojima komentarišu i ismevaju izgled Selene Gomez.
Loši odnosi između Selene i Hejli traju već duže od deset godina, a iako su navodno izgladile situaciju, čini se da to baš i nije tako.
Nedavna Tik Tok drama je drastično uticala na popularnost i poslovanje njenog beauty brenda.
Naime, sve je počelo kada se Selena našla na meti kritika i osude zbog svog izgleda, u čemu su učestvovale i Hejli i Kendal Džener, a iako je Hejli brzo obrisala spornu objavu, sve se proširilo društvenim mrežama.
– Ok je, ne obazirem se na takve komentare. Budite dobri prema svima – poručila je tada Selena.
Nakon toga je Selena postala najpraćenija osoba na Instagramu, a Kajli i Hejli su samo čekale njenu grešku. Naime, ona je objavila video na kom su joj obrve bile previše laminirane, pa su one to iskoristile za svoj sledeći video.
Zumirale su svoje obrve i napisale kako je u pitanju greška, jasno aludirajući na Selenin video.
@devotedly.yours Replying to @happy_mama3 Selena Gomez is a such a kind soul and I love that she will never get involved in the petty drama 👑 #kyliejenner #haileybieber ♬ original sound – Nuha
Korisnica Tik Toka su ih nakon toga prozvali detinjastim i zlim osobama, a bez obzira na to što su se one trudile da pokažu kako nisu mislile na Selenu, niko od fanova im nije poverovao.
Za to vreme, Selena je skupila čak osam miliona pratilaca na Instagramu, dok su Hejli i Kajli izgubile po više od milion, kao i njihovi beauty brendovi koji sada imaju ispod milion pratilaca.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.