Takođe, brend je, prema mišljenju Vrhovnog suda, koristio postojeće slike dečje pornografije kao rekvizit za promociju torbice.
Slike, koje su sada izbrisane sa veb stranice globalnog brenda, izazvale su ogorčenje konzervativnih aktivista.
Peni Nens, izvršna direktorka Zabrinutih žena za Ameriku, konzervativne grupe za ženska prava, nazvala je slike „eksploatativnom propagandom“, jer igračke koje deca drže imaju čokere, pojaseve i druga sek*ualna pomagala karakteristična za "sado-mazihizam".
Nakon skandala, Balenciaga je povukla reklamu i poslala pismo izvinjenja zbog kampanje koja prikazuje dve mlade devojke kako poziraju sa plišanim medvedima za koje se čini da nose pojaseve u BDSM stilu.
Međutim, fotografije su već dospele na društvene mreže gde se šire munjevitom brzinom, a sudeći prema reakcijama korisnika, malo je reći da su mnogi zapanjeni izgledom kampanje.
Pojedini su čak odlučili i da izbace sve stvari ovog brenda koje poseduju, dok su drugi prokomentarisali da je Kanje Vest, koji se ranije suprostavljao ovom brendu, "sve vreme bio u pravu".
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.