

Gotovo četiri meseca nakon što je reklama Sidni Svini za American Eagle farmerke dospela na naslovne strane, glumica iz serije „Euforija“ konačno je progovorila o kontroverzi poznatoj kao „dobra genetika“.
„Svaki dan oblačim farmerke nogu po nogu — i posle toga o njima više ni ne razmišljam“, rekla je Sidni.
Nakon što je reklama za American Eagle izazvala buru komentara zbog igre reči „great jeans“ (sjajne farmerke) i „great genes“ (dobre gene), što su mnogi protumačili kao aluziju na njeno telo i izgled, Sidni je u razgovoru za magazin GQ, objavljenom 4. novembra, prokomentarisala celu situaciju.
„Snimiš reklamu za farmerke“, rekla je glumica. „Reakcija me definitivno iznenadila, ali ja stvarno volim farmerke. Sve što nosim su farmerke. Bukvalno sam svaki dan u farmerkama i majici.“
Iako su se razgovori o reklami iz jula toliko proširili da se čak i bivši predsednik Donald Tramp oglasio povodom toga, Sidni tvrdi da je cela situacija nije pogodila. „Znala sam od samog početka čemu ta reklama služi — i to su bile sjajne farmerke“, rekla je uz osmeh.
Čak ni podrška koju je dobila od Trampa nije je posebno dotakla.
„Nisam o tome razmišljala na taj način“, objasnila je. „Samo sam sklonila telefon. Snimala sam svakog dana. Radim na ‘Euforiji’, snimam po 16 sati dnevno, i ne nosim telefon na set, pa samo radim, dođem kući i spavam. Tako da zapravo nisam ni videla većinu toga.“
@gq Sydney Sweeney on the reaction to her American Eagle campaign: “It was surreal.” Watch the full interview at the link in bio. #GQMOTY ♬ original sound – GQ
Govoreći o uglavnom negativnim reakcijama na reklamu, Sidni je istakla da nije imala nikakvu nameru da poruči bilo šta drugo osim da se radi o promociji kvalitetnih farmerki.
„Oduvek sam verovala da nisam ovde da ljudima govorim šta da misle“, objasnila je. „Moja je uloga da im otvorim oči za različite ideje. Zato me privlače složeni likovi i priče koje su možda moralno upitne – likovi koji su na papiru teški za voleti, ali u kojima pronađeš ljudskost.“
Naravno, to ne znači da nikada neće izneti mišljenje o nekoj temi. „Kada budem imala nešto važno da kažem, ljudi će to i čuti“, dodala je.
Reklama za American Eagle farmerke sa Sidni Svini naišla je na osude i podsmeh na društvenim mrežama zbog, kako su mnogi naveli, „seksualizovanog pristupa“ i „pogrešne poruke“. Spot je prikazivao glumicu u uskim farmerkama i kratkoj majici, dok se u pozadini pojavljivao natpis „Great jeans. Great genes.“
@metroentertainment Sydney Sweeney’s American Eagle campaign has come under intense criticism. In an advert for the retailer Sydney references, ‘genes are passed down from parents to offspring determining traits like haircolour and even eyecolour. My jeans are blue’ whilst the camera pans to a close up of Sydney’s blue eyes. #sydneysweeney #americaneagle #sydneysweeneyad #celebrity #celebritynews #sydneysweeneycontroversy ♬ original sound – Metro Entertainment
Mnogi su smatrali da je igra reči prešla granicu između mode i objektifikacije, jer je pažnja bila više usmerena na Sidnino telo nego na sam proizvod.
Kritičari su kampanju opisali kao „neukusnu“ i „zastarelu“, dok su drugi tvrdili da koristi izgled glumice kako bi privukla pažnju, umesto da promoviše brend na autentičan način.
Uprkos tome, Sidni je ostala smirena i izjavila da je za nju reklama bila samo profesionalni angažman – ništa više od saradnje sa modnim brendom čije farmerke zaista voli da nosi.










Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.