MC Stojan se danas kotira među najtraženije pevače. Njegovi nastupi su zakazani i po godinu dana unapred a o ceni istih nećemo, da vam se ne bi "slošilo". Iako deluje možda da je sve teklo lagano, put od amaterskog spota za pesmu „Bičuj me“ do visokobudžetnog spota za pesmu „La Miami“ koja broji preko 80 miliona pregleda, nije bio nimalo lak.
Marko Stojković je muzikom počeo da se bavi iz hobija ali sa ozbiljnim ciljem da jednog dana živi od tog posla. Ukoliko obratite pažnju na njegov prvi spot, kojim je skrenuo pažnju na sebe, uočićete sasvim običnog momka iz komšiluka.
Kao prava Jutjub atrakcija Stojan je upravo te 2008. počeo da gradi karijeru na način, na koji to danas rade brojni jutjuberi.
Shvativši da treba da iskoristi svojih pet minuta, Stojan se ubrzo nakon pesme „Bičuj me“ bacio na snimanje druge pesme „Kuku lele“. Njegova promena je u ovom spotu za nijansu bolja. Moglo se naslutiti da je Stojan ozbiljno pretendovao da osvoji muzičku scenu.
U periodu kada su na muzičkoj sceni vladali isključivo folk pevači, Stojan se usudio da ponudi saradnju Tini Ivanović i Kseniji Pajčin i ponovo pokrene „revoluciju“ na muzičkoj sceni. Stojan je i sa Tinom i sa Ksenijom imao veliki hit a odmah nakon toga, brojni pevači su počeli da se interesuju za novi muzički pravac koji je postavio upravo Stojan. Sve više narodnjaka snimalo je duete sa Stojanom i ostalim MC-ijevima koji su naglo počeli da se pojavljuju na sceni.
Stojanov imidž se drastično menja nakon dueta sa Tinom što je i logično, jer su počeli pozivi za nastupe iz dijaspore, a samim tim je dolazilo i sve više novca.
Kada je već bilo jasno da je Stojan deo muzičke scene, sve je potignuto na mnogo viši nivo. Stojan je unajmio profesionalne stiliste, frizere i ljude koji su ga oblikovali u pravog svetskog MC-ja. Stojan je od sasvim običnog momka, počeo da gaji mačo izgled, posvetio se teretani, pale su i tetovaže… a uz sve navedeno došao je i veliki broj obožavateljki.
Bilo je i momenata kada je pomislio da mu plava kosa dobro stoji, ali se ubrzo predomilio. Nakon ove kratke faze, nikada više nije poželeo da se ofarba u plavo.
Stojan je postao najtraženiji izvođač u dijaspori. Svoj lifestyle je promenio a uspeh ga je motivisao da napravi nagle promene u muzičkom ali i fizičkom smislu. Pesmom „La Miami“ sebi je učvrstio poziciju na muzičkoj sceni. Od pesama koje govore o emocijama, klubovima i muško – ženskim odnosima, Stojan je počeo da piše šaljive tekstove o sebi, svom uspehu…
„Pustio je bradu i postao je glavna faca na Balkanu“ kako kaže jedan od stihova iz pomenute pesme.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.