Njima će se na Ušću pridružiti i Teodora, Devito, Relja i Nikolija, a priliku da se po prvi put u okviru nekog festivala predstave publici, dobiće i finalisti IDJShow-a, najboljeg muzičkog takmičenja u regionu!
Teodora, koja je svoju karijeru započela u jednom muzičkom takmičenju pre više godina, danas spada u najveće zvezde na ovim prostorima, čiji nastupi uživo sve ostavljaju bez daha. U svojoj karijeri nizala je brojne hitove poput “Kristijan Grej,” “Pirana”, “Tresi tresi”, “Gasolina”, kao i “Vudu” sa Devitom. Zajedno sa Reljom Popovićem bila je IDJCoach, a njih dvoje najavili su nedavno i saradnju. Relja Popović bivši je član dvojca Elitni odredi i osnivač izdavačke kuće Made in Balkan. Među hitovima po kojima se izdvojila njegova solo karijera nalaze se “Mi amor”, “Maria,”, “Manije”, “Kraj je”, “Princeza na belom”, “Oguccio sam je” i “Meduza”, duet sa Nikolijom.
Za Nikoliju gotovo sigurno može da se kaže da je kraljica novog zvuka. Već godinama drži domaću scenu u svojim rukama, zahvaljujući hitovima “High life,” “Nema limita”, “O bivšima”, “Gringo” i drugim. Po završetku IDJShow-a najavljena je saradnja Nikolije i Amne, pobednice ovog takmičenja. Njena njena nova pesma “Ljubav” koja je inače saradnja sa Devitom jako brzo je osvojila trending i srca publike.
Devito je već dokazao koliku bazu obožavalaca ima svojim prošlogodišnjim nastupom na Ušću, a publika će ponovo imati prilike da ga čuje uživo u Beogradu, te će svi moći iznova da uživaju u planetarnim hitovima ovog izvođača poput “Aligatori”, “Uh”, “Oduzet”, “Bebe”, “Mami“.
Pred beograsdskom publikom nastupiće i svi finalisti IDJShow-a među kojima su Amna, Mahrina, Stefan Shy, grupa 4Yu, Lores, Natalie, Ermina, Emel, Džodži, Ljupka, Anastasija i Wajz. Oni će pred publikom otpevati svoje pesme koje su uradili za vreme trajanja takmičenja IDJShow, za koje su izbačeni i spotovi na IDJVideos. TV YouTube kanalu, a gotovo svaka od njih bila je u trendingu.
Music Week je jedan od tehnički najzahtevnijih muzičkih događaja u ovom delu Evrope, a savremena produkcija, besprekoran zvuk i najnapredniji scenski efekti koje potpisuje Skymusic, i ove godine pretvoriće Ušće u najveći plesni podijum, koji će ugostiti posetioce iz čitave zemlje i regiona na ekskluzivnim koncertima. Belgrade Music Week deo je Cloud festivalske platforme koja objedinjuje tri najveća beogradska muzička festivala, pretvarajući Beograd u svojevrsni grad-festival i najzanimljiviju turističku destinaciju u ovom delu Evrope, sa posetom od preko 900.000 ljudi u prethodnim godinama (u non-covid uslovima).
Vrlo ograničen broj dnevnih ulaznica po promo ceni od 490 dinara za regularne, odnosno 690 dinara za FAN PIT biće u prodaji od utorka, 12. jula tačno u podne. U prodaju će biti pušten i limitiran kontigent kompleta ulaznica po promotivnoj ceni od 990 dinara za regularne i 1.490 dinara za FAN PIT ulaznice za sva tri dana Belgrade Music Week festivala.
Ulaznice će se i ove godine moći nabaviti putem besplatne aplikacije eFinity, koja je dostupna za preuzimanje za IOS i Android, kao i online, putem efinity.rs. Karte će moći da se nabave i putem direktne fizičke prodaje na blagajni Arene, te u prodajnoj mreži Natura Siberica u Beogradu.
U narednim nedeljama ljubitelje dobrog provoda očekuju nove najave izvođača, kao i najave atraktivnih dodatnih aktivnosti na festivalu. Za najsvežije informacije o Belgrade Music Week Festivalu posetite sajt musicweek.rs, te Instagram profil festivala.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.