Naime, u središtu skandala je predstavnica Malte, Destini, koja je nedeljama pre početka Evrovizije bila na vrhu kladionica i svi su joj predviđali pobedu, a na kraju je završila na 7. mestu. Nakon finala postalo je upitno kako je moguće da je od gledalaca dobila samo 47 glasova, a nedeljama je bila favorit.
Ovakav ishod probudio je sumnje i kod vladajućih na Malti, te je ustanovljeno da je Malta potrošila više od 650 hiljada evra na promociju Destini i zbog toga je Ministarstvo unutrašnjih poslova zatražilo reviziju troškova jer su posumnjali kako je potrošena velika svota novca na kladionicama uoči Eurosonga.
Prema pisanju portala Times of Malta, zasad je poznato kako je Turistička zajednica Malte uložila 350.000 evra za promociju Destini, dok je oko 300.000 evra uložio javni servis.
Navodno su deo novca dali i stranim influenserima koji su onda na svojim društvenim mrežama promovisali evrovizijsku predstavnicu i njenu pesmu.
Revizija koju je pokrenulo Ministarstvo unutrašnjih poslova počinje 31. maja, a kada budu poznati rezultati, odlučivaće se o tome ko će i kako snositi odgovornost za ovu situaciju.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.