Pretraži

,,LJUDI SE IDENTIFIKUJU U TOJ IDEJI“: Relja za IDJTV otkrio sve o njegovom modnom brendu

Showbiz
0
Photo: IDJTV

Kako je Relja već istakao, dugo je radio na ovom brendu i u njega je uložio mnogo truda, a nama je otkrio kako je došao na ideju da pokrene svoju modnu kolekciju. 

  • MADE IN BLKN streetwear je potpuno novi brend na našem prostoru. Još u momentu dok smo radili album smo razmišljali o mrču, ali kako sam sa istoimenim albumom obilazio ex YU zemlje i ceo prostor gde su Balkanci, moj glavni saradnik Đorđe Đorđević i ja smo shvatili da MADE IN BLKN može  i treba da zaživi kao brend. Ljudi se identifikuju u toj ideji, a u to sam se uverio kada sam na nekima koji vole moju muziku video istetoviano MADE IN BLKN. Na prvoj kolekciji smo radili još od leta, a predstavićemo je ljudima 06.04. i jedva čekam da to plasiramo – započeo je on. 


S obzirom na to da je projekat na Reljinom Instagramu predstavljen u šiframa, otkrio nam je šta te šifre, koje su mnoge bacile u rebus, znače. 

  • Šifre predstavljuju skraćenice za naziv svakog artikla. Vremenom će ljudima postati jasno kako te skraćenice nastaju – rekao je on, pa dodao i da je cela kolekcija u crno-beloj boji, a oni koji prate njega znaju da je vatreni navijač Partizana, pa je simbolika i više nego jasna. 

  • U ponudi su dve vrste majica, duks i šuškavac. Svaki komad ima svoje prednosti. U zavisnosti od raspoloženja mi je različit artikal favorit – rekao je Popović. 

S obzirom na to da je njegova izabranica Nikolija pred Novu godinu takođe izbacila svoj brend trenerki ,,About me" zanimalo nas je kako je ona reagovala kada je čula šta Relja planira.

  • Ova ideja je nastala još tokom prošlog leta, samo je strateški sve trebalo da se postavi na jedan zdrav temelj sve do sada, a opet je pandemija usporila proces, kao što je usporila i ceo svet. Ona je oduševljena garderobom, jer ovo je verovatno jedini ekskluzivni streetwear, a tu mislim na izbor najboljih i najfinijih materijala, dizajn i sve drugo što treba da prati jedan ozbiljan brend. Maksimalno smo se posvetili ovome i verujem da će ljudi to prepoznati. Slično kao i sa mojim spotovima, ipak je to za naše područje jedan nivo koji predstavlja iskorak ka svetu i hrabrost u smislu ulaganja, ali jednostavno ja ne verujem u ideju da najbolje stvari mogu da koštaju malo. Tako ni ovde nismo štedeli – zaključio je on za naš portal. 

Tagovi

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Showbiz