Search

JK ZAUZELA PRVO MESTO PO ZARADI: Pevačica potpisala unosan ugovor, a evo koliko zaradi od svake reklame! 

Showbiz
0
Screenshot: Instagram/karleusastar

Pevačica je sa ovom kompanijom potpisala unosan ugovor, pa za jednu Instagram objavu navodno dobija čak 15.000 evra!



Ova svota JK automatski stavlja na prvo mesto po zaradi od objava na Instagramu, i to ne samo kod nas nego i u celom regionu, piše Kurir.

– Jelena je sa ovim brendom sarađivala i pre nekoliko godina. Za razliku od ostalih pevačica, koje mahom reklamiraju samo domaće brendove, ona je, kao i uvek, korak ispred svih, pa je ponovo postala zaštitno lice jednog od najpoznatijih svetskih brendova za onlajn prodaju garderobe i modnih dodataka. Ljudi koji stoje iza ove najuspešnije prodavnice odeće na Instagramu imali su želju da ih reklamira upravo Jelena, pa su brzo postigli dogovor o svim detaljima. Sve je dogovoreno početkom godine. Ona se od sredine januara na svom profilu u njihovoj garderobi slikala pet puta. Pošto je za jednu objavu na zidu plaćena 15.000 evra, lako se dolazi do računice od vrtoglavih 75.000 evra koje je zaradila za manje od mesec dana. Inače, pre nekoliko godina je bila plaćena do 10.000 evra po objavi – priča izvor za Kurir i ističe da ovo ne treba nikoga da čudi s obzirom na to da je Jelena najpraćenija javna ličnost sa estrade na ovim prostorima.

 

 

– JK prati skoro dva i po miliona ljudi samo na Instagramu, tako da ova zarada od sponzorskog ugovora ne treba nikog da čudi. Ona je neko čiji je modni stil poznat širom sveta, pa tako ima velikog uticaja na mnoge devojke. Toga su svesni i vlasnici ovog brenda, jer je sva garderoba koju je nosila na fotografijama posle nekoliko dana bila rasprodata na njihovom sajtu, pa se iz tog razloga stalno dodaju nove količine. Sa ovim onlajn brendom sarađuju i neka od najpoznatijih imena današnjice: Kajli Džener, Kloi i Kortni Kardašijan, Kardi Bi i mnogi drugi. Jelena je jedina sa ovih prostora koja ih reklamira, tako da zaista ima čime da se pohvali – završava izvor.

Pevačica je i sama na svom Instagram storiju potvrdila da je zaštitno lice ovog brenda i da je za to debelo plaćena, ali nije otkrila o kojoj sumi se tačno radi.

 

 

– Ja sam zaštitno lice ovog brenda, s kojim imam sponzorski ugovor. To znači da sam ja debelo plaćena kako bih promovisala njihove modele. Ovaj brend radi s najvećim svetskim zvezdama, koje takođe imaju sponzorske ugovore i to je u svetu najnormalnija stvar – između ostalog je napisala pevačica.

Inače, poznato je da pevači, pored osnovne zarade, ozbiljan novac uzimaju i reklamiranjem proizvoda na društvenim mrežama. Tokom perioda pandemije koronavirusa ovo im je bio jedan od glavnih prihoda, pa su mnogi od njih dosta vremena ulagali u slike i snimke, kako bi što bolje izreklamirali proizvode.

Ipak, Karleuša je definitivno "prešla igricu", te s brojkom od 15.000 evra po objavi niko ne može ni približno da joj stane na crtu.
 

Comments (0)

There are no comments. Be the first and leave a comment.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Latest from Showbiz