Naime, pored toga što nastupi kandidata, njihove prve pesme, ali i čitave emisije iznova osvajaju trendinge, IDJShow dominira i društvenim mrežama, a veliki uspeh posebno beleži na Tiktoku.
Tako, pre samo dve nedelje muzičko takmičenje na ovoj mreži imao je skoro 20 hiljada pratilaca, dok je broj ljudi koji su pogledali IDJShow hešteg iznosio 76 miliona.
Sada je taj broj znatno viši i iznosi 100 miliona pregleda, dok broj pratilaca iznosi 24.000.
Pod pomenutim tagom, kao i na našem profilu, mogu se videti isečci videa sa nastupa mladih izvođača sa velikim potencijalom, kao i najzanimljiviji komentari IDJCouch-eva i voditelja.
Kada je u pitanju društvena mreža Instagram, IDJShow ima više od 11 hiljada pratilaca.
Podsećamo, u prethodne dve nedelje prikazani su prvi spotovi naših kandidata koje su uradili tok trajanja šoua i to zajedno sa svojim mentorima.
Na prvom mestu se za sada nalazi Amna Alajbegović, dok je na drugom Stefan Shy a na trećem Mahrina.
Podrška publike našim kandidatima je potrebnija nego ikada, a gde možete da ih podržite:
4YU: https://linktr.ee/4yu_idjshow
Anastasija: https://linktr.ee/anastasija_idjshow
Mahrina: https://linktr.ee/mahrina_idjshow
Wajz: https://linktr.ee/wajz_idjshow
Stefan Shy: https://linktr.ee/stefan_idjshow
Lores: https://linktr.ee/lores_idjshow
Ermina: https://linktr.ee/ermina_idjshow
Amna: https://linktr.ee/amna_idjshow
Emel: https://linktr.ee/emel_idjshow
Ljupka: https://linktr.ee/ljupka_idjshow
Natalie: https://linktr.ee/natalie_idjshow
Džordži: https://linktr.ee/dzordzi_idjshow
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.