

Dženifer Lopez postala je zaštitno lice kampanje za vereničko prstenje, a ironija nije promakla fanovima, te je pevačica i glumica vrlo brzo postala meta podsmeha na mrežama.
Džej Lo je postala globalno lice turskog brenda Zen Diamond i pojavila se u reklamama u kojima predstavlja njihovo prstenje. Navodno je za kampanju plaćena 10 miliona dolara.
Međutim, autorka hita „On The Floor“ nema sreće u sopstvenim ljubavnim vezama – iza sebe ima čak četiri razvoda i ukupno šest veridbi. Njen najskoriji razvod bio je od glumca Bena Afleka, s kojim je bila u vezi još početkom 2000-ih.
View this post on Instagram
Marketinški insajder upoznat sa dogovorom ismejao je izbor brenda, rekavši: „Ljudi su odmah počeli da se šale da će se ona kao zaštitno lice smatrati prokletstvom za ZEN-ovo vereničko prstenje. Ko je ona da bude lice vereničkih prstenova sa svojom istorijom veza? I ko će ih uopšte kupiti?“
„Dženifer je znala kakav će biti odjek, ali očigledno je nije briga. Htela je kampanju koja će je dodatno finansijski obezbediti“, rekao je drugi izvor za Radar Online. „Ko god stoji iza marketinga Zen Diamonda – treba da dobije otkaz!“
Uprkos javnim razvodima zvezde, predsednik Zen Diamonda, Emil Guzelis, veoma je zadovoljan što je ona lice brenda. „Dženifer Lopez je više od međunarodne ikone – ona predstavlja moć, autentičnost i bezvremensku lepotu“, rekao je on.
Lopezin razvod od Afleka finalizovan je u januaru. Pre toga, bila je u braku sa Odžanijem Noom od 1997. do 1998., Krisom Džadom od 2001. do 2003., i Markom Entonijem od 2004. do 2014.
Ljubavni život Dženifer Lopez već decenijama je pod lupom javnosti, a njeni romantični usponi i padovi postali su sastavni deo pop kulture. Često se šalilo da je „uvek verena, retko udata“, dok su njene veze i brzi prelazi iz jedne u drugu romansu punili naslovne strane širom sveta.
Posebno su se pamtili njeni turbulentni raskidi, poput onog sa Benom Aflekom početkom 2000-ih, kao i njen burni razvod od Marka Entonija, sa kojim ima decu.
U svetu slavnih, gde se brakovi sklapaju i raskidaju brže nego što stigne nova sezona modnih trendova, Lopez je postala simbol ljubavnih pokušaja koji ne traju dugo, ne zbog manjka želje, već zbog prevelike medijske buke, ličnih razlika i velikih očekivanja.
Upravo zato je njeno pojavljivanje u kampanji za vereničko prstenje mnogima bilo krajnje ironično. Internet je odmah eksplodirao komentarima, mimovima i šalama na njen račun, od toga da će prsten doneti „maler u vezi“, do onih koji su tvrdili da je ona „najgori ambasador braka koji brend može da izabere“.
Korisnici društvenih mreža pisali su kako je izbor „komičan“, „savršeno pogrešan“ i „marketinški autogol“, dok su drugi tvrdili da je Džej Lo „najbolji primer da verenički prsten ne garantuje srećan kraj“.
Ipak, Dženifer Lopez ostaje verna svom imidžu žene koja ne odustaje od ljubavi bez obzira na to koliko puta je pogrešila. U tom svetlu, kampanja deluje ironično, ali i simbolično: malo ko je u svetu slavnih nosio toliko vereničkih prstenova kao ona, pa ako iko zna sve o njima onda je to upravo Džej Lo. U marketingu je to ili genijalno ili katastrofalno, a internet se, naravno, odmah podelio oko toga.










Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.