Od početka prikazivanja, 17. septembra, drama o preživljavanju od devet epizoda zauzela je prvo mesto na popularnim Netflixovim TV lestvicama u 94 zemlje, uključujući Sjedinjene Američke Države, Veliku Britaniju, Francusku i mnoge druge zemlje širom sveta.
Konkretno, u SAD je „Squid Game“ postala prvi sadržaj koji nije na engleskom jeziku, a koji je ostao na prvom mestu 21 dan zaredom.
„Otkako je Netflix pokrenuo svoju korejsku uslugu 2015. godine, cilj nam je bio da prikažemo kvalitetan sadržaj korejske proizvodnje onima koji vole korejske serije širom sveta“, rekla je Kim Minjang, potpredsednica za sadržaj u azijsko-pacifičkoj regiji, isključujući Indiju.
„‘Squid Game’ je pomogla da nam se ostvari san“, rekla je.
Radnja serije „Squid Game“, koju je režirao i napisao Hvang Donghjuk, prikazuje stotine ljudi koji se takmiče u smrtonosnim verzijama korejskih dečjih igara kako bi osvojili novčanu nagradu od 38,5 miliona američkih dolara.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.