Pretraži

77 internet zvezda u trci za status najpopularnije: Bizarni rijaliti šou „The Influencer“ stigao na Netflix, gledaoci šokirani konceptom

Popcorn
0
rijaliti the influencer
Foto: Youtube printscreen/ Netflix K-Content

Najnoviji korejski rijaliti šou „The Influencer“ stigao je na Netflix, a gledaoci su u prilici da prate 77 zvezda društvenih mreža koje se takmiče da steknu najveću popularnost.

Novi korejski rijaliti šou prikazuje najpopularnije zvezde društvenih mreža koje se takmiče za 300 miliona korejskih vona (nešto više od 200.000 evra) u programu u kojem kreiraju savršenu Instagram fotografiju, organizuju livestreamove i dele lajkove (i dislajkove) drugim takmičarima.

Format nalik na „Big Brother“ počinje sa 77 online kreatora – koji nose digitalne ogrlice koje prikazuju broj njihovih pratilaca – i moraju ‘da dokažu svoj uticaj’ dok na kraju ne ostane „jedini preživeli“, odnosno pobednik takmičenja koji će poneti „titulu“ najuticajnijeg i najpopularnijeg influensera.

The Influencer„, koji je sada dostupan na Netflixu, već je izazvao poređenja sa distopijskim fiktivnim svetovima, uključujući „Battle Royale“ i „Hunger Games“ na mreži.

Foto: Youtube printscreen/
Netflix K-Content

Učesnici se kreću od iskusnih korejskih YouTubera kao što je Risabae – koja ima kanal o šminkanju sa više od 2,26 miliona pretplatnika, do manjih kreatora na Shorts aplikacijama kao što je TikTok, uključujući Needmorecash, koji ima 487.500 pratilaca na platformi.

Tridesetsedmogodišnji glumac i pevač Jang Keun-suk, koji je u svetu zabave od 1997. godine, takođe se pojavljuje, izazivajući komentare drugih influensera da je ‘nepravedno’ uključiti „novajliju online kreatora“ koji je već poznat zbog uspešne karijere.

Podsećajući na epizodu „Black Mirror“, svaki takmičar se predstavlja putem personalizovanog ulaska na scenu u prvoj epizodi, pri čemu se njihove ogrlice brendiraju.

Ubrzo nakon toga, njihovi rangovi se otkrivaju, a brojevi pratilaca na njihovim ogrlicama pretvaraju se u novčanu vrednost – stavljajući metu na one sa najvećim brojem pratilaca.

Foto: Youtube printscreen/
Netflix K-Content

Ukupna marketinška vrednost svih prisutnih dostiže neverovatnih 400 milijardi wona – što je oko 270 miliona evra.

Nakon prvog predstavljanja, show otkriva da će „The Influencer“ imati pet rundi – i samo 30 od 77 prisutnih će proći prvu rundu.

Brzo se formiraju podele i savezi, pri čemu je razlika između tradicionalnih kreatora dugih formi i novijih TikTok i Instagram zvezda sve očiglednija.

Foto: Youtube printscreen/
Netflix K-Content

The Guardian je ocenio program sa tri zvezdice od pet, navodeći da „format društvenih medija ponekad ne prelazi lako u ljudski svet“.

U YouTube trejleru za „The Influencer“ sa Netflix K-Content, komentari su bili pomešani sa porukama uzbuđenja za show, dok su neki kritikovali ‘dehumanizirajući’ i ‘čudan’ šou kao ‘pravi životni Black Mirror’.

„Ako želite da osetite nivo očaja zbog toga kako i zašto smo došli ovde, onda „The Influencer“ bi trebalo da popuni neku od tih praznina“, napisao je jedan korisnik, a među mnogobrojnim komentarima gledalaca najviše je bilo onih koji su izražavali negativan stav povodom samog koncepta ovog, kako kažu, „bizarnog i besramnog rijalitija“.

„Čoveče, postoji show na Netflixu koji se zove „The Influencer“ i u kojem ljudi nose ogrlice sa brojem svojih društvenih medijskih pratilaca! Šta se, zaboga, dešava?!“, „Zvuči kao uzbudljiv rijaliti šou! Kome treba kruna kada može da ima titulu „najuticajnijeg influensera“, „To je kao moderni „Hunger Games“, ali sa više selfija i manje strela“, „Nikada nije postojao tako bizaran i besraman šou kao „The Influencer“, „Ko testira ljudske granice razboritosti i samopouzdanja. Kao, doslovno su organizovali aukciju za izbor saigrača, a zvezde su nosile ogrlice u stilu battle-royale“, „Bilo je samo pitanje vremena kada će se ovakav šou napraviti, pretpostavljam…“, samo su neki od komentara na internetu.

 

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Povezane vesti

Najnovije iz Popcorn