Netfliks je prošle nedelje objavio da će tokom 2022. godine objaviti još 25 novih, originalnih korejskih serija na svojoj platformi. Ovo je duplo više korejskih serija nego što je bilo 2021. godine, a najviše koje je otkupio od neke zemlje za svoju platformu – a da nije Amerika.
U 2021. godini, Netfliks je uložio preko pola milijarde dolara u korejski sadržaj, a ovogodišnji plan najavljuje da će se ta cifra potrošnje povećati, iako kompanija nije objavila detalje.
U svom godišnjem izveštaju, jesu objavili egzaktne podatke gledanosti kojim opravdavaju svoju veliku naklonjenost K-sadržaju. Netflik je saopštio da je globalni broj sati gledanja svih korejskih serija — proizveo je i objavio ukupno 15 korejskih originala prošle godine — porastao šest puta u odnosu na 2019. godinu.
"Squid Game", naravno, postala je Netfliksova najgledanija serija ikada, sa 95 odsto gledanosti koji dolaze izvan Koreje. Od ključne važnosti za strategiju strimera, kompanija navodi da su „mnogi od ovih gledalaca nastavili da istražuju drugi korejski sadržaj“.
Među korejskim hitovima koji su pratili uspeh "Squid Game" nalazi se i mračna fantastična seriju "Hellbound", koja je zauzela prvo mesto na Netfliksovim TOP 10 listama u 34 zemalja. Naučno-fantastična misterija "Tiho more" takođe je dospela na prvo mesto na nedeljnim listama TOP 10 za sadržaj koji nije na engleskom, prenosi nova.rs.
Neki od najvažnijih sadržaja koje Netfliks najavljuje, a tiče se korejske produkcije, jesu "All of us are dead" u kojem zombiji upadaju u srednju školu i ubijaju učenike, zatim "Money Heist: Korea – Joint Economic Area", adaptacija hit serije španskog žanra, ali i akcioni film "Seul Vibe", o avanturama specijalnog tima smeštenog u pozadini Olimpijskih igara u Seolu 1988. godini.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.