

Nova sezona popularne Netflix serije Nobody Wants This izazvala je podeljene reakcije publike, a mnogi fanovi žale se da je šou umesto komedije postao – reklama. Međutim, pažnju publike iz naše zemlje posebno je privukla jedna scena.
Prva sezona ove romantične komedije osvojila je gledaoce čim se pojavila na platformi, ali nastavak, koji je stigao početkom novembra, naišao je na brojne kritike. Gledaoci se žale na preterano plasiranje brendova, tvrdeći da serija više liči na oglas nego na TV sadržaj.
„Ovo nije zabava, ovo je niz sponzorstava povezanih sa scenama Morgan kako stalno dodiruje kosu“, napisao je jedan razočarani fan. Drugi je dodao sarkastičan komentar: „Trebalo je da preimenuju seriju u Nobody Wants This Product Placement.“
The product placement is actually so insane 😂 #NobodyWantsThis pic.twitter.com/ksQpvhei90
— Lady Sesshōumaru (@JasmineSW3) October 30, 2025
U drugoj sezoni serije jasno se ističu brojni poznati brendovi – od šolja i kutija Dunkin’ Donutsa, preko nakita koji dizajnira Jennifer Meyer (inače bliska prijateljica autorke serije Erin Foster), do dukserica brenda Fly by Jing i proizvoda kompanije Estée Lauder, koji se prikazuju u krupnim kadrovima tokom korišćenja.
Ipak, najviše pažnje kod publike iz regiona izazvala je scena u kojoj lik Džoan, koju tumači Kristin Bel, nosi majicu s natpisom „Dan Tana’s“. U istoj epizodi pojavljuje se i kultni losanđeleski restoran koji nosi to ime.
@tvforhipsters Who cares about Estée Lauder, Dunkin’ and AirBnB… Dan Tana’s and Fly by Jing are my favorite niche LA product mentions #nobodywantsthis ♬ оригинальный звук – Fate Action Studio
Za one koji ne znaju – Dan Tana je umetničko ime Dobrivoja Tanasijevića, jednog od najuspešnijih Srba u svetu. Nekadašnji fudbaler i glumac, stekao je ogromno bogatstvo kao vlasnik restorana „Dan Tana’s“, omiljenog mesta holivudske elite. Svojevremeno je ispričao da je lokal kupio za samo jedan dolar, a godinama kasnije ga je prodao za milionsku sumu.

I dok neki gledaoce raduje omaž slavnom Srbinu, većina je ipak više zabrinuta zbog utiska da je druga sezona serije postala neprekidni niz reklama – što, kako tvrde, odvlači pažnju od priče i likova zbog kojih su seriju zavoleli.










Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.