Seriju „The Baldwins“ mnogi nazivaju neuspelim pokušajem povratka reputacije Aleka Boldvina nakon incidenta na snimanju filma Rust.
Serija The Baldwins premijerno je prikazana 23. februara na kanalu TLC, nudeći „intimni uvid iza-kulisa u živote Aleka i Hilarije Boldvin i njihovo sedmoro dece, sa svim izazovima i humorom koji dolaze uz odgajanje velike porodice pod budnim okom javnosti.
Međutim, prema kritikama koje je rijaliti šou do sada dobio, ako ga još niste pogledali, učinili ste sebi uslugu.
„Kakvi odvratni ljudi! Sada zaista nemam ni trunku saosećanja za zaboravljenog Aleka Boldvina“, glasi naslov teksta u Daily Mail-u.
„Ova dokumentarna serija o glumčevoj porodici uoči suđenja za Rust deluje krajnje neukusno. Potpuno je nepotrebna“, piše u Guardian-u.
Britanski The Telegraph joj je dao najnižu ocenu – jednu zvezdicu.
„Alek Boldvin je nekada bio rival Tomu Kruzu i Bred Pitu za titulu holivudskog zavodnika broj jedan“, započinje članak, da bi potom njegov novi projekat opisao kao – poniženje.
View this post on Instagram
Osmodelna serija prikazuje Aleka (66) i Hilariju (41) sa njihovom brojnom decom: Karmen (11), Rafaela (9), Leonarda (8), Eduarda (4), Lusiju (4) – rođenu putem surogat majke samo pet meseci nakon što je njen brat došao na svet, nakon Hilarijinog pobačaja 2019. godine – i Ilariju (2).
„Serija ih prati između njihovog stana u Njujorku i luksuzne vile u Hemptonima. Tu su i dve dadilje (koje zaslužuju medalje za hrabrost), četiri psa i četiri mačke – iako je Boldvin izrazito alergičan na poslednje“, piše The Times.
TLC reklamira program kao prikaz „onoga što predstavlja pravi život kod Boldvinovih – haotičan, smešan, iscrpljujući i ispunjen ljubavlju“.
Međutim, glumčev pokušaj da popravi svoj imidž potezom kojim je javnosti izložio svoj dom u pokušaju da izazove empatiju publike, postiže suprotan efekat.
„The Baldwins pruža školski primer kako odgajati gomilu nevaspitane dece. Jedino što može da ih opravda jeste to što su njihovi roditelji još gori“, piše Christopher Stevens iz Daily Mail-a.
„Ne samo da su deca razmažena do srži, već su i ohrabrena da se žale, prepiru, tuku, guraju i vređaju roditelje“.
Komentari na društvenim mrežama nisu nimalo blaži.
„To je samo gomila dece koja vrišti i trči po kući. Ona pokušava da ubedi javnost da nije „lažna“, a on organizuje stvari zbog svog opsesivno-kompulsivnog poremećaja“, kaže jedan od mnogih kritičara na internetu.
View this post on Instagram
Alek Boldvin je uvek ljubomorno čuvao svoj privatni život i u prošlosti je imao razne incidente sa paparacima kada je osećao da mu je ta granica ugrožena. Prvi put se to dogodilo 1995. godine, kada se sa tadašnjom suprugom, glumicom Kim Bejsinger, vratio kući sa njihovom novorođenom ćerkom i naišao na fotografa. Boldvin je insistirao da ne bude fotografisanja, a kada paparaco nije ispoštovao njegovu želju, glumac mu je zadao udarac koji mu je slomio nos. Zbog toga je bio uhapšen.
Slična situacija se ponovila 2013. godine, ovog puta dok je bio s Hilarijom. Nekoliko medija objavilo je fotografije na kojima se vidi kako Boldvin gura fotografa na automobil dok mu besno pokušava oduzeti kameru. 2016. godine, postao je viralan snimak na kojem viče na još jednog paparaca koji je pokušavao da slika njegovu suprugu.
S obzirom na ovu prošlost, Boldvinova odluka da otvori vrata svog doma za kamere deluje krajnje sumnjivo, posebno ako se uzme u obzir da je kroz ovu emisiju ne samo on pod lupom, već i cela njegova porodica, koju je do tada štitio od javnosti (iako Hilaria voli da ih pokazuje na društvenim mrežama).
Kritičar Ed Power iz The Telegrapha opisuje The Baldwins kao „zaslađenu jadikovku“, u kojoj se Boldvin smenjuje između osobe koja provodi vreme sa decom i one koja zamišljeno gleda u daljinu dok razmišlja o optužbama za ubistvo iz nehata.
Podsećamo, 13. jula 2024. godine, optužbe za ubistvo iz nehata koje se dogodilo na snimanju filma Rust u kom je Alek pištoljem usmrtio snimateljku Halinu Hačins, odbačene su nakon što su njegovi advokati tvrdili da su policajci iz Santa Fea (gde je sniman Rust) zataškali ključne dokaze koji bi mu mogli ići u prilog, a glumac se suočavao i sa potencijalnom zatvorskom kaznom od 18 meseci.
„Ova godina je bila užasna. Ponekad bih ležao u krevetu i mislio: ‘Moja deca… Ne mogu da ustanem.’ To nisam ja“, govori glumac u prvoj epizodi.
Hilaria tvrdi da je njen suprug mentalno stradao i da mu je dijagnostikovan posttraumatski stresni poremećaj (PTSP).
„U najcrnjim trenucima, on kaže: ‘Ako je nesreća morala da se dogodi tog dana, zašto sam ja još ovde? Zašto nisam ja?’“, otkriva ona.
View this post on Instagram
Uprkos svemu, kritičari su saglasni da glumčev očajnički pokušaj rehabilitacije imidža deluje isforsirano, nepotrebno, pa čak i odvratno. Lucy Mangan iz The Guardiana navodi tri moguća objašnjenja za postojanje ove serije:
„Tajna ćelija revolucionarnih komunista infiltrirala se u Discovery Channel i kreirala The Baldwins kao oružje za rušenje zapadnog kapitalizma.“
„Serija je zapravo parodija koju je napisala komičarska genijalka Tina Fey.“
„The Baldwins je običan rijaliti šou osmišljen da vrati Boldvina u milost javnosti – i to bi zaista bio novi nivo televizijskog dna.“
Ova emisija predstavlja Boldvinov povratak u javnost nakon tragedije na snimanju Rust-a. Glumac se nedavno pojavio i na proslavi 50. godišnjice Saturday Night Live-a, gde drži rekord za najviše vođenja emisije. Ali, kako zaključuju kritičari, „problem sa šouom nije to što glavni akteri pokušavaju da deluju autentično, već što to rade na najneiskreniji mogući način.“
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.