Spot je objavljen na zvaničnom Jutjub kanalu “Eurovison Song Contest” sinoć u 18 časova.
Za razliku od prošlogodišnje numere "Hasta La Vista" koja je većinski bila favorit, nova numera naišla je na oprečne reakcije.
Ispod spota, ali i na društvenim mrežama, mogu se naći jako oštri komentari koji negoduju sam stajling devojaka, ekranizaciju spota, nizak budžet i celokupnu produkciju.
– Uraganke pod hitno da prestanu da budu kao klovnovi i ponovo da zaliče na moć pod hitno; Meni najžalije za ove Uraganke što se ne zna koja je bolja riba, a uvek izgledaju kao tri dinara i to u kompletu, bukvalno ne znam kako je to moguće ali eto uspeli ste – bili su samo neki od negativnih komentara.
Međutim, bilo je i onih koji su za ovu pesmu rekli da je mnogo bolja od prošlogodišnje i da je sreća u nesreći što nisu otišle 2020. u Roterdam.
– Čak je i dobro što Uraganke nisu otišle na Evroviziju sa Hasta la vista, ova je još jača pesma, ima da pokidaju – glasio je jedan komentra, a veoma je primetno da su podršku dobile i od korisnika iz stranih zemalja poput Nemačke, Španije, Grčke i Rumunije.
Iako su komentari naše publike podeljeni, ono što je evidentno je da je pesma u rekordnom roku zauzela treće mesto na trendingu, sa preko pola miliona pregleda za manje od 24 časa, i da, barem kada su u pitanju pregledi na Youtube-u, prednjači u odnosu na ostale numere koje se takmiče ove godine.
Takmičenje za pesmu Evrovizije 2021. godine biće održano na drugačiji način u maju, u holandskom gradu Roterdamu, zbog ograničenja koja proističu zbog pandemije kovid-19.
Numeru možete poslušati u nastavku:
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.