Pretraži

Tamara Kalinić na listi Top 10 influensera 2021. (FOTO)

Influence
0
Photo: Instagram/tamara

Tamara ne krije koliko je ponosna na to što se njeno ime našlo među 10 drugih velikih imena u svetu mode, u kom su velike modne i kozmetičke kuće iskoristile uticajne ljude i njihov marketinški potencijal tokom ove godine.



  • Objavljeni su top influenseri koji vode na listi lukuzne mode i lepote – poručila je naša influenserka na Insta storiju.

U Top 10 su ušle Lena Mahfouf, Ema Čamberlein, Ksenia Adonts, Lea Elui, Leoni Han, Mariele Marero, Kjara Feranji, Gabriel Kaunesil i Valeria Lipovetski.

Podsećamo, Tamara se 2019. našla i na listi 100 najuspešnijih influensera Velike Britanije, koju je objavio magazin "Sunday Times", i tada je bila na 21. mestu.

Photo: Instagram/tamara

Photo: Instagram/tamara

 

Photo: Instagram/tamara

Photo: Instagram/tamara

Tamara Kalinić je svoj blog "Glam&Glitter" pokrenula pre 10 godina dok je studirala na Farmaceutskom fakultetu u Engleskoj, a sada je jedna od najboljih influenserki širom sveta, koja broji 1,2 miliona pratilaca na Instagramu, a na Youtube-u više od 290 hiljada sabskrajbera. Tamara prikazuje svoja svakodnevna modna otkrića i objavljuje izveštaje sa glamuroznih modnih događaja, kao i svoj izbor u kupovini na svom blogu, kao i na Instagramu i Youtube-u. Ona je ambasador stila za luksuzne modne brendove kao što su Bottega Veneta, Louboutin i Emporio Armani. Kako se navodi, zaradila je 681 hiljada dolara prema MIV (Media Imact Value) 2021. za Bottega Veneta. Osim toga što je ambasadorka luksuznih brendova, lansirala je spostveni brend naočara pod nazivom "So Shady".

Media Impact Value je vlasnički algoritam koji je kreirao Launchmetrics za merenje uticaja svih medijskih plasmana i pominjanja u različitim "Voices" u industriji mode, luksuza i lepote. Koristeći MIV kao referentnu metriku brendovi mogu da vide (u monetarnom smislu) pažnju koju privlače poznate ličnosti i uticajni ljudi koji nose kreacije, i da uporede strategije uspeha na tržištima. Uporedne mogućnosti znače da brendovi mogu da uporede svoje performanse sa konkurentima, kao i da pregledaju omnikanalne strategije da bi razumeli koji kanal ili tip medija imaju bolji učinak ili gde može doći do poboljšanja.

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Influence