Peđa je odlučio da da najgore primere influenserkog posla, koji mu se gade, a onda se osvrnuo na rad Ena Lune, koju prati već dve i po godine.
– Stvarno smatram da ona svoj posao radi više nego savršeno. Vidi se koliko se trudi i cima za svoj sadržaj, svoje sponzore i saradnju. Ena nije tip osobe koja će okačiti ovu šolju i napisati "kupite šolju". Ena će snimiti tu šolju u 3D verziji i napraviće od toga Reels, Insta post ili Insta story. Stvarno se cima devojka za svoj sadržaj. Ja to njoj ne mogu da osporim. Ne mogu da osporim kvalitet sadržaja, način na koji ona prezentuje stvari, kako izgleda i oblači se i kakav joj je feed. Ona kao osoba nije loša u globalu, ali jedno veliki "ali" – počeo je on priču o influenserki, pa joj zamerio pojedine stvari.
– Ne mogu da verujem da toliko nemaš svest gde živiš i kome se obraćaš, ko je tvoja publika i do koga ti dopireš svojim rečima. To je meni šokantno. Bila je na otvaranju jednog tržnog centra zato što ju je jedan brend pozvao da ispromoviše otvaranje njihove radnje, što je okej. I šta je tu loše? Ništa. Ona pored toga ode na svoju ruku, kao što bi logično i svako od nas, u radnju pored. I sijaset uvreda iznese na račun radnica koje šta god da su ti zgrešile… Ovo govorim zato što sam sa njom već jednom doživeo sličnu situaciju. Ona je iznela na njihov račun kako će nam tek pričati šta su one njoj uradile – objasnio je jutjuber i opleo po Ena Luni:
– Prvi dan im je na poslu, prvi dan se otvara ta radnja, gužva. Ja sam video na Instagramu. Od te gužve ne bi li bile sluđene i rastrojene i ti sad njih iznapuavaš zbog bilo čega. Bilo šta da kažeš na račun tih radnica, sram te bilo. Te radnice rade za platu koja je tvoja leva Guči papuča. Bore se za svoje porodice i svoje preživljavanje. Sramno je da bilo koga ti napuavaš. Doći će do toga da nadređni u toj firmi vidi tvoj video i sami ti radnici će preživeti neverovatan mobing i torturu na poslu, jer je jedna Ena Luna rekla kako one ne valjaju. To je njima negativan publicitet.
Jutjuber je istakao da je postao žrtva njenog influensa i otkrio na koji način.
– Ne mogu da verujem koliko influenseri podsvesno utiču na našu svest i da mi toga nismo svesni. Ko je tvoja ciljna grupa? Opet mi je dala primer. Okačila je četkicu za zube i ja sam se upecao. Uđeš u to u nadi da ćeš da kupiš. I sad je opet okačila, super tebi je to sponzorisana objava, meni je drago, i treba da napreduješ u poslu. Budi realna, ne možeš prodavati električnu četkicu od 25 hiljada dinara. Neke stvari nemaju logiku. Živiš u Srbiji, devojko, osvesti se. Ne možeš promovisati stvari od 25 hiljada dinara ako stvarno ne misliš da se nikome ne rugaš. Ona nema osećaj, neko ko živi na visokoj nozi. Ona je navikla na neki životni standard – zaključio je Peđa.
Budući da je njegov klip privukao veliku pažnju i izazvao lavinu komentara Ena Luna je rešila da mu odgovori ispod videa.
– Ćao Peđa, stvarno super video i pre svega hvala ti što si uz mene toliko dugo. Ne bih da ulazim u poslovnu politiku i strategiju mog poslovanja kada je u pitanju moj način prezentovanja stvari publici, posebno jer vrlo često predstavljam stvari koje nisu plaćene već ih prvenstveno sama koristim. Što se tiče mojih izjava, mislim da svako od nas ima pravo na mišljenje i utisak o nečemu. Isto tako ima pravo i da ga iznese, kao što si i ti upravo uradio. Dakle – utisak. Utisak nije pravna činjenica, vec lična i promenljiva situacija. Ono što meni ne odgovara, možda nekom drugom odgovara, i obrnuto. A na nepoštovanje žena sa decom ili trudnica ću uvek dići glas, prvenstveno jer sam majka, žena, sestra i prijateljica. A tek onda neko čiji se glas daleko čuje. Jer ako ne možemo da utičemo bar malo neke stvari da se promene i svet bude bolje mesto za život i funkcionisanje, onda ovaj posao iskreno i nema neku poentu. I hvala ti na iskrenim rečima, nastaviću i dalje da dajem svoj maksimum, pa tako i da budem sve bolja i bolja. Pozdrav, Ena – napisala je Ena Luna.
Nakon toga se Peđa nadovezao na njen odgovor.
– Ćao Ena, slažem se sa tobom da svako ima pravo na svoje mišljenje, ali moja reč kao "obične" osobe i tebe kao nekoga sa toliko pratilaca ne može da se poredi. Baš zbog toga treba nekada biti obazriviji na koji način se obraća toj količini ljudi i ako se već obraća pažnja nekome na neku lošu pojavu, onda se to obrazloži. Takođe svako ko radi za platu koja, moramo se složiti nije bajna i na taj način prehranjuje porodicu, ne treba da prolazi kroz dodatno poniženje i negativan odnos nadređenih zbog javnog prozivanja pred nekoliko stotina hiljada ljudi. Budimo srećni ako ta sporna radnica već nije popila otkaz, tri tvoje brzopleto ispisane rečenice, njoj više neće obezbediti plaćene račune. Defakto je da većina ljudi koji te prate, neće sebi omogućiti Curaprox, to deluje onda pomalo kao ruganje, jer budimo iskreni 28 hiljada za četkicu za zube je stvarno nerealna priča… Puno pozdrava i keep going, da stvaraš još puno kreativnog kontenta koji će nam svima izmamljivati osmehe na lice.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.