Jutjuber otkrio koliku zaradu mu je donelo MILIJARDU pregleda: Nakon ovoga je prestao da snima za Youtube, a iznos će vas iznenaditi

Influence
2
Foto: Youtube/Kai Nemzer

Jutjuber, koji je pohvaljen zbog svoje transparentnosti, otkrio je koliko je zaradio od postavljanja sadržaja na ovu platformu – a ljudi su bili iznenađeni rezultatima.

Prema podacima Global Media Insight-a, YouTube ima oko 122 miliona dnevnih aktivnih korisnika, dok se svakog minuta na ovu platformu postavi oko 500 sati sadržaja.

Za neke, YouTube je prava strast, a za druge, poput svetski poznatih jutjubera kao što su Ninja, Jess No Limit i Mike’s Mic, on je temelj njihovog života.

Ali koliko YouTuberi zapravo zarađuju od svojih videa?

Jedan kreator sadržaja omogućio je fanovima da zavire u analitiku svog kanala i tačno prikazuje koliko je novca zaradio od 1,3 milijarde pregleda.

Kaj Nemzer, koji je prethodno pravio gaming sadržaj na sajtu, otišao je na svoj stari kanal da bi otkrio koliko je novca zaradio od šest video klipova koje je prethodno postavio.

Pročitajte i: Kako je nastao Youtube? Ovako je izgledao PRVI snimak koji je objavljen pre čak 19 godina

Prvi video koji je Nemzer analizirao bio je video sa 4,8 miliona pregleda.

„Osam minuta dug, gaming sadržaj. Zaradio sam $9,117.24“, rekao je o videu koji je skupio 267,600 sati gledanja.

„Takođe sam dobio sponzorstvo od $4,000 za ovaj video“, objasnio je Nemzer.

Zatim je prikazao analitiku drugog videa na svom kanalu, ovaj put onog sa 5,7 miliona pregleda koji je trajao samo minut i 12 sekundi.

Ovaj video mu je doneo $4,085.06, prema njegovom ekranu, dok je drugi sa 6,3 miliona pregleda doneo $4,456.32. Ovaj je trajao minut i 17 sekundi.

Njegov treći najgledaniji kratak video – 54 sekunde – imao je neverovatnih 82,6 miliona pregleda i doneo mu je $4,112.20 u prihodu od oglasa.

Međutim, došlo je do pada u zaradi od drugog njegovog YouTube Shorts-a. Ovaj je imao 86,5 miliona pregleda, ali je zaradio samo $2,925.78.

Poslednji, sa 94,9 miliona pregleda, doneo je 145,200 novih pretplatnika i zaradio $3,395.65.

A sada – koliko je ukupno zaradio kreator od svih videa na kanalu?

Prema analitici prikazanoj u videu, Nemzer je skupio 1,3 milijarde pregleda kroz sve svoje video klipove.

Fanovi su posvetili 16 miliona sati gledanja njegovog sadržaja, a njegov kanal je imao dva miliona pretplatnika.

Dakle, sve u svemu, to je 157,386.45 dolara zarađenih od videa postavljenih na YouTube-u.

„Nije loše“, primetio je jutjuber, a potom otkrio zašto je nakon toga prestao da snima sadržaj za Youtube.

„Ali zašto sam prestao? Pa, zato što nisam želeo da pravim gaming sadržaj i pomognem preduzetnicima sa njihovim YouTube kanalima. Zbog toga se pretplatite.“

Nemzerov direktan video je pohvaljen od strane hiljada YouTube korisnika, a mnogi su ga pohvalili zbog toga što je bio tako iskren u vezi sa zaradom.

„Hvala što si bio transparentan i iskren, još uvek je to impresivan i ogroman uspeh“, odgovorio je jedan gledalac.

Drugi je rekao: „Hvala što si ovo pokazao jer je važno da vidim da li se isplati da nastavim da se trudim na YouTube-u.“

Međutim, neko drugi je primetio da su ove isplate mnogo manje od očekivanih.

„$157k nije mala suma, ali za 1,3 milijarde pregleda mislio bih da je to više od $300k+“, „Mislio sam da bi 4-5 miliona pregleda na videu trebalo da donese više od $10k“.

Drugi je rekao: „Zarađujem mnogo na shortsovima, koji ipak dobijaju mnogo manje od tebe. Očekivao sam da ću zaraditi stotine hiljada.“

Pa, zašto postoji takva razlika u isplatama?

Prema IFTTT-u, važno je razjasniti ovo pitanje nakon što se sazna kako YouTube-ov sistem plaćanja funkcioniše.

Da bi YouTube platio kreatorima sadržaja, oni moraju biti prijavljeni za YouTube Partner Program (YPP) i ispunjavati određene uslove.

Da biste se kvalifikovali za YPP, morate imati najmanje 1,000 pretplatnika i 4,000 sati vremena gledanja u poslednjih 12 meseci.

Kada budete odobreni, možete početi da monetizujete svoje video klipove putem oglasa, sponzorstava i drugih oblika prihoda.

Međutim, iznos novca koji jutjuber zarađuje po pogledu može značajno da varira i zavisi od više faktora.

To uključuje odakle dolaze gledaoci, budžet oglašivača, kao i vrste oglasa koji se prikazuju na vašim videima.

Zbog toga IFTTT navodi da YouTube plaća oko $0.01 do $0.03 po pogledu, ali ovo je samo gruba procena i može biti mnogo više ili znatno manje.

YouTube takođe uzima 45% udela od prihoda od oglasa, dok kreator sadržaja zadržava 55%.

Ipak, nije loše, zar ne?

Komentari (2)

  1. I onda ti uzmu u banci u Dablinu proviziju za transfer novca pa naša banka takodje za transfer novca i onda naravno ako je veća suma tu su i poreznici.Moraš biti stvarno faca sa milionskim pregledima da bi se to sve isplatilo….

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Influence