

Victoria’s Secret revija vratila se drugu godinu zaredom nakon velikog rebrendiranja, a ovog puta pažnju nisu privukli samo modeli i kostimi, već i influenserke koje su bile gošće na pisti.
U kombinaciji sa profesionalnim manekenkama, među kojima su bile i Điđi Hadid i Adrijana Lima, pojavile su se i Kvenlin Blekvel i Gabi Moura, dve TikTok i Instagram zvezde sa milionskim pratiocima.
Za Kvenlin je to bila prva modna revija u životu – i njen nastup je naišao na oduševljenje kod nekih, ali i na žestoke kritike kod drugih.

Ubrzo su društvene mreže bile preplavljene komentarima koji dovode u pitanje da li influenserke zaslužuju da hodaju istom pistom kao i svetski poznate supermodeli.
„Victoria’s Secret revija je za supermodele, ne za influensere i ‘nepo’ decu,“ napisala je jedna korisnica TikToka.
„One su lepe, kul – ali nisu VS anđeli. Revija je nekad bila gotovo religijsko iskustvo. Znali smo da mi nikad nećemo biti kao one, ali smo tu fantaziju obožavali.“
Neki su išli i korak dalje, tvrdeći da influenserke nemaju šta da traže na pisti:
„Gabi i Kven nikada nisu smele da kroče na tu pistu. Mesto im je iza ring light-a.“
Ovi komentari izazvali su lavinu objava koje nostalgično glorifikuju „zlatnu eru“ Victoria’s Secret revije iz perioda kasnih 2000-ih, kada su pistom hodale isključivo najpopularnije manekenke, a svaka revija bila globalni događaj.

S druge strane, bio je i veliki broj onih koji su stali u odbranu ovih devojaka – i postavili jedno ključno pitanje: da li je zaista toliko bitno što su influenserke učestvovale na reviji u 2025. godini?
Mnogi smatraju da je ceo gnev prenaglašen i da ne uzima u obzir kako se svet mode – kao i društvo – promenio.
„Influenseri su danas deo pop kulture, to su realno nove poznate ličnosti. Imaju ogroman domet, nastupaju na Met Gali, pojavljuju se na crvenim tepisima, sarađuju s brendovima… zašto bi pistu bila rezervisana samo za one koji su išli ‘tradicijom’?“, glasi jedan od komentara na X-u.
Društvene mreže su, po mnogima, omogućile više „običnim ljudima“ da se popnu na veliku scenu. Za razliku od mnogih profesionalnih manekenki koje dolaze iz bogatih ili slavnih porodica, većina influensera karijeru je izgradila „ni iz čega“ – uz kameru telefona i dobru ideju.
A kada se pogleda statistika: od 45 devojaka koje su ove godine nosile Victoria’s Secret reviju, samo dve potiču iz sveta društvenih mreža.
Za jedne – to je simbol pada standarda. Za druge – simbol promene vremena.
Iako je jasno da Victoria’s Secret više nikada neće biti ono što je nekad bio – brend se trudi da se prilagodi savremenim trendovima, gde influenseri više nisu „dodaci“, već deo modne i pop-kulturne scene.
A da li to treba da nas ljuti ili raduje – zavisi od toga da li još uvek gledamo pistu kao fantaziju, ili je vreme da je doživimo kao ogledalo današnjice.










Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.