Modne kuće Guči, Botega Veneta, Balensijaga i Aleksandar Mekvin već su prestale sa upotrebom plemenitog krzna, ostavljajući da Sen Loran i Brioni učine isto, čime bi cela grupacija poslovala po istom održivom principu.
Četiri godine nakon što je to prvi uradio Guči što je rezultovalo opadanjem prodaje za oko 10 miliona evra, preostalo je da jedna od najstarijih dizajnerskih kuća Sen Loran simbolično zatvori krug u 2022. godini.
Ovaj potez predstavlja mudru stratešku odluku Keringa da se pozicionira na čelu modne industrije u sveobuhvatnom naporu za većom održivosću.
"Kada je u pitanju dobrobit životinja, naša grupa je uvek pokazivala spremnost da poboljša pristup u svom lancu snabdevanja i luksuznom sektoru uopšte", rekao je Fransoa-Anri Pino, CEO Keringa.
"Sada je došlo vreme da napravimo još jedan korak napred ukidanjem upotrebe krzna u svim našim kolekcijama. Svet se promenio, zajedno sa našim klijentima i pojam luksuza se prirodno mora prilagoditi tome", zaključio je Pino, koji je već 12 godina suprug glumice Selme Hajek.
Kering je nastojao da svoju luksuznu grupu brendova preoblikuje oko etičkih i ekološki odgovornih poslovnih praksi koje su sve više očekivane od strane potrošača sa istim vrednostima.
Keringova zabrana krzna u skladu je zaokretom u sektoru luksuza. Odustajanje od krzna u svetu mode išlo je u korak sa porastom svesti potrošača o negativnom uticaju industrije na planetu. U širem smislu, kompanija svoje napore takođe pozicionira i u kontekstu promene baze potrošača koja zahteva da se definicija luksuza promeni.
"Mladi potrošači i milenijalci sada očekuju i da kompanije obrate pažnju na ove vrednosti", rekla je šefica održivosti Keringa, Mari-Kler Daveu, ukazujući na sve veće dokaze o globalnoj klimatskoj krizi kao pokretaču akcije. "Pogledajte šta se dogodilo ovog leta; kako možete da kažete da vas nije briga? A ako imate moć, kako možete reći da je to strašno, ali da vi nećete delovati?"
Luksuzni brendovi uključujući Pradu, Versaće, Barberi i Šanel takođe su se u potpunosti odrekli upotrebe krzna poslednjih godina.
Sada, PETA upućuje glasne povike drugoj najvećoj luksuznoj grupaciji LVMH, čiji je deo i Luj Viton, sa pitanjem zbog čega se u njihovim kolekcijama nastavlja sa upotrebom prirodnog krzna.
LVMH je odgovorio kako se njihovi krzneni proizvodi prave "na najetičniji i najodgovorniji mogući način" i da neće koristiti krzno ugroženih vrsta.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.