Pretraži

Šta se krije iza naizgled savršenih Instagram objava: 10 tajni koje vam influenseri NIKADA neće priznati

Life
1
influenseri
Foto: Mondadori Portfolio / ddp USA / Profimedia

Iako mnogi smatraju da je posao influensera izuzetno lak, ove navode niko od zvezda društvenih mreža sigurno neće potvrditi – ono što je za javnost „samo jedna Instagram objava“, za influensere je čitav mini projekat koji, da bi se postigao željeni rezultat i kreirao sadržaj kakav su zamislili, može trajati i po par dana.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ena Luna (@enaluna)

Influenseri se svakodnevno susreću sa brojnim izazovima, a iako mnogi korisnici društvenih mreža smatraju da je njihov posao izuzetno jednostavan, te da influenseri „zgrću veliki novac“ za samo par minuta koliko im je potrebno da snime i objave fotografiju, realnost je poprilično drugačija.

Jedan od najčešćih problema jeste briga o tome da se ispune očekivanja brendova koji su ih angažovali za saradnju, koja se vrlo lako može i prekinuti ukoliko angažovani influenseri ne odgovore na zadatak, zbog čega zvezde društvenih mreža pristupaju kreiranju kontenta sa velikom pažnjom kako bi određeni proizvod ili uslugu ispromovisali na najbolji način.

Kao i kod mnogih drugih poslova, ono što javnost vidi često je potpuno drugačije od onoga  što se dešava „iza kamere“, a takav je slučaj i kada je u pitanju posao influensera.

Donosimo vam deset tajni o influenserima i nastajanju njihovog sadržaja na društvenim mrežama koje sigurno niste znali, a neke od njih influenseri vam sigurno neće priznati.

1.Nije bitno biti samo fotogeničan, potrebno je imati i poslovnu snalažljivost

 

View this post on Instagram

 

A post shared by TAŠA (@grujic_anastasija)

Iako možda deluje drugačije, influenseri ne mogu samo da se opuste i dozvole brendovima da im prilaze radi saradnje i dogovora o promociji. Često influenseri moraju da traže brendove, sami sebe predstave potencijalnim saradnicima i imaju izuzetne veštine pregovaranja. Većina influensera se profesionalno predstavlja, pa moraju da se istaknu kako bi osigurali da ih brendovi sa kojima sarađuju ne iskorišćavaju ili prevare.

Upravo je to jedan od razloga zašto ona moraju imati doslovno savršeno predstavljanje na društvenim mrežama kako bi ostvarili saradnju koju su zamislili.

2. Fotografije na kojima piše da nisu editovane, influenseri ipak malo uređuju

Mnogo vremena i truda ulaže se u uređivanje fotografija koje biste možda pomislili da nisu obrađene uopšte. Iako fotografija možda nema filter, influenser koji ju je objavio verovatno je uredio fotografije kako bi uklonio bilo kakve nedostatke koje je moguće primetiti, a opet su ostavili da izgleda barem malo prirodno.

3. Spontana fotografija je zapravo jedna od 100 uslikanih

 

View this post on Instagram

 

A post shared by sandra (@mladenovicsandraaa)

Influenseri, oni su baš kao i mi! Niko ne može očekivati da izgleda dobro na svakoj fotografiji, i neće svaka slika imati pravo osvetljenje, uglove i savršen fokus iz prvog pokušaja. Influenseri često naprave desetine—ponekad čak i stotine—fotografija tokom svakog fotkanja ne bi li odabrali jednu ili dve savršene fotografije koje vidite na njihovom Instagram profilu.

4. Dosta vremena provode tražeći lokaciju za fotkanje

Influenseri naravno nisu rođeni sa sposobnostima da slučajno nalete na lokacije koje su savršene za fotografisanje, poput polja lavande, šarenih vrata ili litica sa kojih se pruža nestvaran pogled na okean. Mnogo vremena se uloži u istraživanje lokacija za snimanje i posete različitim mestima kako bi se pronašlo najbolje vreme za fotografisanje.

5.Influenseri ne koriste uvek telefone za fotografisanje

 

View this post on Instagram

 

A post shared by sandra (@mladenovicsandraaa)

Iako je Instagram uglavnom društvena platforma zasnovana na pametnim telefonima, influenseri retko koriste pametne telefone za fotografisanje slika koje objavljuju. Većina influensera koristi digitalne kamere jer su male i lako se nose. Neki influenseri koriste kamere sa optičkim zumom, jer proizvode fotografije visokog kvaliteta, a neki čak putuju sa ličnim profesionalnim fotografima.

6. Kada jednom postanete influenser, više nema povratka!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SOFIA MILO (@sofijamilo)

Blogerka za stil i modu Hana Mariot napisala je esej za The Guardian o ne baš tako jednostavnoj realnosti života jednog influensera. U tekstu je otkrila da je teško isključiti se iz režima influensera, pa čak i kada jednostavno provodi vreme sa prijateljima na doručku, konstantno razmišlja o tome koliko bi dobra prilika za fotografisanje mogla biti njen kapućino ili kako bi pozicionirala torbu da fotografiše obrok.

7. Instagram popularnost ne dolazi preko noći

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SOFIA MILO (@sofijamilo)

Instagram slava ne funkcioniše tako da dođete preko noći do nje. Mnogi influenseri su aktivni korisnici Instagrama godinama pre nego što steknu veliku bazu pratilaca. Na primer, Insta influenserka Zoi Lazerson je na Instagramu već 7 godina, ali je tek u poslednjih nekoliko godina postala poznata na ovoj platformi.

8. Istina o garderobi koju nose influenseri

 

View this post on Instagram

 

A post shared by TAŠA (@grujic_anastasija)

Influenseri često imaju neograničen budžet za svoj garderober i besprekoran osećaj za stil. Ali influenserka Alisa Bosio otkrila je da većina odeće koju nosi na fotografijama ili se vraća u prodavnicu nakon snimanja ili joj je poslata besplatno od strane brendova kojima se obrati kada joj ponestaje novih outfita za fotografisanje. Takođe je objasnila da mnogo razmišlja o tome šta će obući kada zna da će tog dana fotografisati; Ona bira autfite za koje zna da će dobro izgledati uz okolinu i odgovarati atmosferi lokacije za snimanje.

9.Influenseri nisu uvek shvaćeni ozbiljno

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lea Stankovic 👑 (@lastankovic)

Influenseri se često bore da budu shvaćeni ozbiljno od strane ljudi u drugim profesijama, posebno onih u drugim oblastima kreiranja online sadržaja. Snimanje fotografija u bikiniju na plaži ili na stolici tokom doručka da biste dobili savršeni ugao za svoj kapućino često izaziva smeh kod svih koji to gledaju. Srećom, takve stvari postaju sve češće prihvaćene kako broj Instagram influensera raste.

10. Nekada im je potreban „odmor od odmora“

Iako Instagram objave influensera mogu izgledati kao da uživaju u idiličnom odmoru na šljunkovitoj plaži na jugu Francuske, stvarnost je često takva da su ti „odmori“ više slični poslovnim putovanjima. Pretrpane su poslovnim sastancima i fotosešnima, ne ostavljajući influensera mnogo vremena za odmor. Postoji još veći pritisak da konstantno objavljuju savršene fotografije ako je putovanje plaćeno od strane hotela ili nekog drugog brenda (obično možete zaključiti da influenser biva plaćen da boravi u određenom hotelu ako taguje hotel na svojim fotografijama). Mnogi influenseri radije biraju da sami finansiraju nekoliko putovanja kako bi se oslobodili pritiska promovisanja određenog brenda dok su na odmoru.

Komentari (1)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Life