Promena naziva najavljena je ranije na konferenciji proširene i virtuelne stvarnosti Facebook Connect. Novo ime odražava rastuće ambicije kompanije izvan društvenih medija. Facebook je sada poznat kao Meta, usvojio novi nadimak, zasnovan na naučno-fantastičnom terminu metaverse, da opiše svoju viziju rada i igranja u virtuelnom svetu.
– Danas nas vide kao kompaniju društvenih medija, ali u našem DNK mi smo kompanija koja gradi tehnologiju za povezivanje ljudi, a metaverzum je sledeća granica, baš kao što su društvene mreže bile kada smo započeli – rekao je izvršni direktor Mark Zuckerberg.
Kompanija je takođe rekla u najavljivanju novog imena da će promeniti svoju berzu sa FB na MVRS od 1. decembra.
Kompanija najavila formiranje tima koji će raditi na metaverzumu. Dva meseca kasnije, kompanija je saopštila da će Andrew „Boz“ Boswort, koji je trenutno šef hardverskog odeljenja kompanije, dobiti ulogu glavnog tehnološkog direktora 2022. U svojim rezultatima u trećem kvartalu, kompanija je najavila je da će pretvoriti Reality Labs, svoju hardversku diviziju, u sopstveni segment izveštavanja, počevši od četvrtog kvartala.
– Nadamo se da će u narednoj deceniji metaverzum dostići milijardu ljudi, stotine milijardi dolara digitalne trgovine i podržavati poslove za milione kreatora i programera – napisao je Zuckerberg.
Virtuelna realnost – nova strategija
Tokom proteklih nekoliko godina, kompanija je pojačala svoje napore u hardveru, uvodeći liniju Portal uređaja za video pozive, lansirajući Ray-Ban Stories naočare i lansirajući različite verzije Oculus slušalica. Kompanija je nagovestila da će proširena i virtuelna stvarnost biti ključni deo njene strategije u narednim godinama. Kompanija je takođe ove nedelje rekla da će potrošiti oko 10 milijardi dolara tokom sledeće godine na razvoj tehnologija potrebnih za izgradnju metaverzuma.
Zuckerberg jepružio demonstraciju ambicija kompanije za metaverzum.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.