Prodaja Huawei uređaja je opala u periodu od januara do marta ove godine u odnosu na isti period prošle godine za 14%. Prema podacima koje je kompanija objavila, pad prodaje je posledica ulaganja u istraživanje i razvoj ali i sankcija Amerike.
Kompanija nije iznenađena ovim padom niti su značajno uzdrmani. Naime, kompanija je ukazala da je pad prodaje u okvirima njihovih prognoza. Zato je značajno sagledati u kojoj meri Huawei ulaže u razvoj.
Naime, ova kompanija ulaže znatno više novca u istraživanje i razvoj u odnosu na sve druge kompanije, pa čak i u odnosu na Samsung i Apple. Istraživanja i razvoj su usmereni na nove uređaje i usluge koje bi po svojoj prirodi mogle da zaobiđu sankcije i ponovo otvore vrata kompaniji na svetskom tržištu uprkos aktuelnoj klimi i situaciji.
Sa te strane je zanimljiva platforma koju je razvio Huawei a koja ima za cilj da reši nedostatke Google usluga. Odnosno platforma pruža mogućnost programerima da pokreću aplikacije Huawei uređaja i da na taj način zaobiđu sve prečice i ikone Google.
Dakle, Huawei je spreman da nastavi sa radom i očito je da imaju dobra predviđanja ali i ideje kao da zaobiđu sve aktuelne prepreke.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.