Oglasi će se, kada korisnici završe razgovor, pojavljivati samo na strani Zoom pretraživača i biće vidljivi za korisnike besplatne Zoom verzije i to samo u nekim zemljama.
U izjavi o privatnosti, Zoom napominje da materijal razgovora i vebinara korisnika neće biti zloupotrebljen u marketinške svrhe i da Zoom-ov bloker sprečava oglašivače da prate aktivnosti korisnika na platformi.
Direktorka marketinga, Janine Pelosi, ističe da je Zoom odlučio da uvede reklame na platformu jer je, zbog neizvesne budućnosti pandemijskog poslovanja, moguć povratak u kancelarije, što će kao posledicu imati smanjenu potrebu za onlajn sastanicma. Sa ovakvom procenom uklapa se i podatak o padu akcija Zoom-a za 23%. Pelosi ističe da je cilj kompanije da korisnicima širom sveta omogući da i dalje koriste besplatnu platformu za povezivanje i da se sadržaji njihovih razgovora neće zloupotrebljavati.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.