Nije iznenađujuće što se kompanija sprema da uradi istu stvar za podkastove. Kompanija je rekla da želi da učini za otkrivanje podcasta ono što je učinila za otkrivanje muzike. Detalji su bili minimalni, kao i za sve što je Spotify diskutovao tokom svog događaja. Jedino što znamo jeste da će ga pokretati mašinsko učenje.
Potraga za podkastima će takođe postati pametnija, jer možete pretraživati široke pojmove poput „kuvanje“ i dobiti listu emisija koje su povezane sa vašim terminima.
Spotify je rekao da trenutno testira ovu funkciju u SAD-u i da će je uskoro predstaviti u više zemalja. Spotify takođe olakšava većem broju ljudi da kreiraju sopstvene podkastove zahvaljujući partnerstvu sa WordPress-om. Omogućiće ljudima da koriste Spotify-jeve alate za stvaranje podcasta Anchor da pretvore pisani sadržaj direktno u podkastove.
Konačno, iz poslovne perspektive, Spotifi-ov Ad Studio sada može da se koristi za podkastove, kao i za muziku. Ad Studio je samouslužna platforma za oglašavanje na kojoj oglašavači mogu da kupuju oglase u muzičkim strimovima. Za sada radi sa originalnim i ekskluzivnim podkastima Spotify za početak, a ubuduće će raditi sa više podkastova. Ovo ne bi trebalo da promeni ukupnu količinu oglasa koje čujete, samo će kupcima oglasa biti lakše da stvari postave u sadržaj Spotify-a.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.