Univerziteti i dobrotvorne organizacije su među onima koji će biti plaćeno da stvore pogodne sadržaje za velikana društvenih medija.
Stručnjaci smatraju da TikTok ima ideju da stvara trend mikro učenja. Do sada je ova aplikacija preuzeta više od 2 milijarde puta na iOS-u i Androidu od kada je globalno lansiran 2017. godine. Omogućava korisnicima da snime video zapise od 15 sekundi, sa muzikom u pozadini. Svojim uspehom izgrađenim na zabavnim video snimcima koje je stvorio korisnik, ovim potezom uključivanja edukativnih kanala TikTok želi da diverzifikuje sadržaj i pruži širim ciljnim grupama svoju platformu.
Mikro učenje smatra se vrlo efikasnim načinom da se usvaja mala količina specifičnog znanja. Uz pomoć video materijala, stručnjaci smatraju da je ovo pravi potez i da će naići na podršku od strane publike. Dosta stručnjaka iz Velike Britanije, ali i iz celog sveta biće uključeno u stvaranje edukativnog sadržaja, kako bi se dobilo na poverljivosti i autentifikaciji. TikTok je više puta isticao da želi da dobije i drugačiju publiku od one koju već ima, jer im je cilj da njihovu platformu posećuju ne samo tinejdžeri, već i druge starosne grupe.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.