YouTube uvodi veliku promenu u merenju pregleda nakon što je otkrio da umetnici i izdavačke kuće koriste različite metode za rast da bi "napumpali" postignute rezultate.
YouTube više neće uzimati u obzir „reklamne prikaze“, već će rangiranje najgledanijih muzičkih videa zasnivati na organskim reprodukcijama, navodi se u novom postu na blogu.
Puštanje muzičkih video-zapisa u obliku reklama ispred drugih YouTube video snimaka postala je uobičajena praksa u muzičkoj industriji, jer se može računati kao prikaz ako se gleda dovoljno dugo vremena.
Ova promena će pomoći u obračunu reklamnih kampanja, koje su pokrenute posebno za lansiranje muzičkog videa na Youtube Music Charts tokom prva 24 sata od objavljivanja.
Youtube će od sada brojiti isključivo organske preglede zbog čega plaćanje reklama muzičkoj platformi neće donositi rezultate izdavačkim kućama.
Oraganski pregledi će određivati koja pesma će se naći na Trendingu i na Youtube music charts.
Youtube se suočio sa nekoliko kontroverzi u poslednjih nekoliko meseci. U julu je indijski reper Badshah oborio rekord za najviše pregleda u 24 sata, pobedivši BTS sa 75 miliona pregleda u odnosu na njihovih 74.6 miliona koje su postigli samo nekoliko meseci ranije.
"Bloomberg" je kasnije izvestio da su Badshah i njegov tim platili reklame i tako promovisali video. To je dovelo do povećanog broja prikaza. YouTube nije priznao njihov rekord, tako da je BTS ponovo na vrhu.
Sličnu taktiku često koriste filmski studiji i TV mreže koje se bore za rekordne brojeve, ali na njih ovo neće uticati.
Portparol Youtube-a je izjavio za "The Verge" da je promena „usmerena na usklađivanje YouTube Music Charts i videa sa industrijskim standardima".
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.