Sveukupno, Anchor daje 70% ukupnog kataloga podcastova Spotify-a, ili oko 1,3 miliona od preko 1,9 miliona emisija.
Korisnici vide podcast kao usko fokusiranu zajednicu
Spotify kaže da Anchor pokazuje veću potrošnju u smislu vremena provedenog u slušanju nego bilo koji drugi nezavisni provajder hostinga ili distribucije podcasta na svojoj platformi. Ovo zvuči iznenađujuće, posebno s obzirom na to da velike mreže poput NPR, The New York Times i Wondery stavljaju svoje emisije na Spotify. Ali Mike Mignano, šef misije podcasta u Spotify-u, kaže da podaci govore o velikom globalnom ekosistemu podcastinga za koji ljudi možda ne bi znali da postoji. Sa više od milion Anchor emisija na platformi, vreme slušanja se brzo dodaje, čak i ako neke emisije imaju samo malu grupu posvećenih fanova.
Kompanija je imala još jednu veliku godinu za podkastovanje. Napravili su dve velike akvizicije – The Ringer i Megaphone – i potpisali više ekskluzivnih ugovora sa ljudima poput Joea Rogana i Kim Kardashian West. Juče je rečeno da dve najpopularnije emisije na platformi ove godine uključuju The Joe Rogan Experience i The Michelle Obama Podcast, što su obe bile velike investicije za kompaniju. Ali ne uključuje svaka emisija prepoznatljivo ime, zbog čega je Anchor dogovor bio kritični deo Spotify-ove strategije podcasta. Da li mogu da postanu superzvezde i zarade na tom poslu, ipak je sledeći izazov za Spotify, bar ako želi da zadrži ove podcastere u godinama koje dolaze.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.