YouTube, najveća video platforma na svetu, još uvek raste i sve više zaokuplja pažnju mlađih generacija, raznovrsnim, besplatnim sadržajima. Igricama, muzikom, vlogovima i raznim snimcima zabavnog sadržaja.
Ni starije generacije nisu imune na besplatnu zabavu koju ova platforma nudi, a kad je demografija u pitanju, najaktivniji gledaoci YouTube-a su amerikanci.
Ipak, tehnologija, kao i zabava i korišćenje društvenih mreža, sve više se seli sa Zapada na Istok.
Dokaz za to je i najveći muzički kanal na svetu, po broju pretplatnika, T-Series, koji je registrovan u Indiji.
Poređenja radi, najpoznatija muzička mreža VEVO, ima nešto više od 18 miliona pretplatnika, dok T-Series broji više od 107 miliona.
Istina, VEVO je mreža kanala u kojoj različiti muzičari imaju svoje kanale, pa bi u zbiru možda i pretekli T-Series. Ipak, brojka od 107 miliona govori o tome da se internet sadržaji sve više sele na Istok.
Ako ste radoznali da vidite kakvu muziku Indijci plasiraju na ovom kanalu, evo jednog spota za vas.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.