Pretraži

U FAZI TESTIRANJA: Youtube planira novu „Clips“ opciju

Hi-Tech
0
Photo: Foter.com

Clips sadržaji traju do 60 sekundi i mogu da se prave uz pomoć novog “Share Clip” tastera. Kada izaberu ovu opciju kreatori otvaraju timeline u okviru kojeg mogu da premeštaju delove videa po drag and dop modelu i tako naprave klip, imenuju ga i podele preko URLa. Opcija trenutno radi samo u desktop pregledačima, ali uskoro stiže na iOS i Android. Za razliku od Twitcha, u okviru kojeg se od izabranog dela pravi novi video, YouTube „Clips“ pokreće u okviru originalnog videa, a tako što se pušta samo izabrani deo od maksimalno 60 sekundi. Gledaoci će preko tastera “Watch Full Video“, koji se nalazi u gornjem desnom uglu, moći da pokreću ceo video, prenos PC Press.



Još uvek nije najjasnije kako će klipovi uticati na YouTube sistem, budući da se razlikuje od livestreaming platformi. Na Twitchu ova funkcija radi zato što livestream snimci traju i po nekoliko sati, pa kao celine obično nisu zgodni za deljenje. Slično će biti i sa YouTube livestream videima, ali na platformi postoje i sadržaji koji se nisu emitovali uživo, a od kojih će takođe moći da se prave klipovi. YouTube kreatori imaju običaj da sadržaje kreiraju tako da „udovolje algoritmima”. Takvi videi u proseku traju oko desetak minuta, i postaju vilarni onda kada zadovolje sve uslove za dobru vidljivost. Ostaje da se vidi hoće li klipovi uticati na to, budući da postoji mogućnost da veliki broj korisnika nakon pogledanog klipa neće osećati potrebu da klikne na taster koji vodi na celokupan sadržaj.

Ova promena će sigurno uticati i na reklame, jer kreatori oglase integrišu u duže video sadržaje, a mnogi reklame ubacuju direktno u video. Klipovi bi mogli da utiču na broj gledalaca koji vide reklame, što na kraju znači i manje prihode.

Tagovi

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Hi-Tech