Izveštaj se bavi trenutnim angažmanom sa 10 naloga koji su ranije bili zabranjeni zbog objavljivanja sadržaja mržnje i opasnih zavera. Nalozi su vraćeni nakon što je Elon Musk preuzeo Twitter.
Grupa uključuje brojne naloge visokog profila koji su povezani sa ekstremizmom i teorijama zavere, uključujući one koji pripadaju influenceru Andrew Tate-u, Andrew Anglin-u, istaknutom antivakseru Robert Malone-u i Gateway Pundit-u.
Da bi se utvrdilo koliki bi prihod od oglasa ovi prikazi mogli da generišu za Twitter, CCDH kaže da je kreirao tri nova Twitter naloga koji su pratili samo 10 korisnika navedenih u izveštaju. Autori su otkrili da se oglasi pojavljuju otprilike jednom na svakih 6,7 tvitova. Zatim, koristeći podatke analitičke firme Brandwatch, koja procenjuje da Twitter oglasi koštaju u proseku 6,46 dolara za 1.000 prikaza, CCDH je došao do ukupne brojke od 19 miliona dolara procenjenih godišnjih prihoda od oglasa na svim nalozima.
Iako procene nisu precizan obračun koliko bi Twitter mogao da zaradi od ovih korisnika, one pokazuju koliko mali broj visoko polarizovanih naloga može biti vredan za platformu. Svi nalozi navedeni u izveštaju su nekada bili trajno zabranjeni za Twitter, ali su vraćeni nakon što je Musk rekao da će ponuditi „opštu amnestiju“ korisnicima koji nisu prekršili zakon. Twitter je takođe nedavno najavio planove da omogući još većem broju korisnika kojima je ranije bilo zabranjeno da se žale na njihove suspenzije.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.