Twitter je ograničio oglašavanje na proizvode napravljene od konoplje, dok Facebook, Instagram i TikTok imaju “politiku bez reklamiranja kanabisa”.
Ukupno je 21 država do sada u SAD-u odobrila prodaju “rekreativnog” kanabisa, a čini se da će to učiniti i ostale. U tom slučaju, neosnovana je zabrana reklamiranja takvog proizvoda. Twitter je u skladu sa time i doneo odluku da su ovakve reklame dozvoljene.
Kako bi bilo moguće reklamirati kanabis potrebno je da kompanije imaju odgovarajuće licence i da ciljaju na regione u kojima im je dozvoljen rad. Uslov koji je Twitter postavio je da ovakve reklame ne mogu da dolaze do osoba mlađih od 21 godinu.
Većina kompanija koja se bave proizvodnjom kanabisa i proizvoda od kanabisa su pozdravile ovu odluku Twittera. A mnoge su već ušle u proceduru odobravanja profila i reklame.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.