Izgleda da pametni poslovni potezi ponekad podrazumevaju kopiranje uspešnih modela. Ni giganti kao što je YouTube ne prezaju od takvih koraka, a nova opcija po imenu Shorts je još u septembru 2020. testirana u Indiji. Baš kao i TikTok, korisnicima dozvoljava da snimaju i dele sadržaje koji ne traju više od jednog minuta. Snimci se otvaraju vertikalno, isto kao na konkurentskoj platformi, a isti je i način za pregledanje sadržaja. Tu su i opcije za lajkovanje, komentarisanje i deljenje videa, a jedina razlika je u tome što YouTube Shorts mogu da se gledaju i kao tradicionalni videi na običnim YouTube kanalima.
Budući da se sve prepliće, pa sve mreže na kraju liče jedna na drugu, TikTok je odlučio da usvoji postove koji nestaju nakon 24 sata. Iako se nova nestajuća opcija opisuje kao „nešto novo“, „zlonamerni“ podsećaju da Stories već postoji: Snapchat je Stories lansirao 2013, Instagram opciju kopira 2016, TikTok na scenu stupa 2019. i vrlo brzo počinje da dominira, Instagram 2020. uvodi Reels koji podseća na TikTok sadržaje, a Snapchat iste godine lansira Spotlight, i konačno TikTok 2021. uvodi Stories, jer zašto da ne.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.