Nekim korisnicima ovo može biti neugodno, ali u najavi je jasno da će oglasi biti relevantni za upit za pretragu i da će biti jasno označeni kao sponzorisani post.
Oglasi će takođe verovatno biti izdvojeni iz vaših interesovanja kao što su predstavljeni prethodnim upitima za pretragu i svim vašim različitim radnjama na platformi društvenih medija. Drugim rečima, algoritam će raditi ono što algoritam već radi, ali na novoj lokaciji.
Klikom na sponzorisani post nećete prekinuti pretragu. Oglas odražava iskustvo u fidu i omogućava korisnicima da nastave da se kreću kroz rezultate pretrage, bez obzira da li kliknete na oglas ili ne. Verovatno neće nedostajati oglašivača jer TikTok kaže da je ova funkcija automatski omogućena za već postojeće trgovce. Drugim rečima, oglašivači moraju da odustanu od pojavljivanja pored rezultata pretrage.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.