Kompanija se kladi da će je interaktivnost izdvojiti i od giganata kao što su Spotify i Apple Music i od drugih distributivnih servisa kao što su TuneCore i DistroKid, jer tržište koje se bavi „uradi sam“ muzičkim umetnicima postaje sve gušće.
Prva faza „SoundCloud-a za umetnike“, kako se naziva rebrendiranje, je nova kontrolna tabla za kreatore. Stara verzija je zahtevala od korisnika da se prebacuju između statistike kao što su zarada, strimovi i najpopularnije pesme. Nova verzija omogućava umetnicima da vide sve te statistike na prvi pogled. Iako je to možda lakše, još uvek ne nudi ništa novo.
Ono što će biti novo, prema Tracy Chan, koja vodi odeljenje za kreatore SoundCloud-a, jeste funkcija koja će umetnicima pokazati njihove vrhunske obožavaoce. Prošle godine, SoundCloud je predstavio novi sistem za dodelu tantijema u kojem je prihod od pretplate slušaoca podeljen među izvođače koje oni zapravo slušaju.
Ovo se razlikuje od standardnog pro rata modela u Spotify-u i Apple-u, gde se sve naknade za pretplatu objedinjuju i dodeljuju umetnicima na osnovu toga ko ima najveću količinu strimova. Uskoro će SoundCloud pokazati umetnicima ko su njihovi glavni saradnici. Chan kaže da se očekuje da će omogućavanje umetnicima da se povežu sa tim super fanovima otvoriti mogućnosti za monetizaciju na drugim platformama prodajom robe, karata ili pretplata na Patreon.
To je priznanje koliko je umetnicima teško da zarade novac od striminga i koliko je teško da se pojave novi nastupi. Oko 100.000 novih pesama se dodaje na strimove svakog dana, što otežava novim izvođačima da steknu privlačnost. Prema Luminate-u, istraživačkoj firmi koja stoji iza Bilbordovih lista, potrošači koji slušaju novu muziku zapravo su se smanjili uprkos prezasićenosti novim numerama.
Dakle, SoundCloud se osvrće na zlatne dane MySpace-a, kada je izgradnja fandoma bila ključni cilj. „Ovo nam zaista pomaže da SoundCloud napravimo kao pratilac drugim servisima za strimovanje muzike, uslugama ekonomije kreatora i platformama za striming uživo“, kaže Chan.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.