Negin Mirsalehi (30) je influenserka za koju su lepota, život, biznis i Instagram nerazdvojno isprepleteni. Ali, moramo priznati da ne morate biti influenser da bi vam život bio isprepletan sa ovom društvenom mrežom.
Atraktivna Holanđanka je izgradila brend za negu kose koristeći košnice za pčele koje ima njen otac, preduzetnik, izvan Amsterdama. Nju prati više od 5,3 miliona ljudi zbog izgleda, ljubavi i dnevnih rutina koje svakodnevno objavljuje na Instagramu.
Instagram prepoznaje moć tih infuensera i "superinfluensera", kao što je Eva Chen, direktorka modnih partnerstava, zvezda društvenih mreža kao što je i Mirsalehi.
Platforma, pomoću koje se može ostvariti prihod, prepoznala je mogućnost kupovine na aplikaciji. U martu je objavila da će početi testiranje kupovine sa oko 20 maloprodajnih partnera, uključujući Zaru, H&M, Dior, Oscar de la Rentu i Nike. Sada dozvoljava tim brendovima da se udruže sa onim što nazivaju kreatorima sadržaja (uticajni, ali i poznate medijske kompanije kao što su Vogue, Elle i GK) kako bi proširili funkciju kupovine u aplikaciji – što Instagram naziva Checkout.
Mirsalehi se udružuje sa Oscar de la Rentom kako bi kreirala pozicije za kupovinu na svojoj stranici. Nova funkcija će joj biti od velike pomoći, jer će pomoću nje uspeti da se približi svojim pratiocima i kupcima. Ona će njima postavljati pitanja o odeći koju svakodnevno reklamira na Instagramu.
– Radi se o tome gde ste, šta nosite, u šta verujete, šta podržavate?
Za Oscara de la Rentu, ona će promovisati Nolo torbu.
Razvoj društvenih mreža doprineo je tome da korisnici Instagrama sve više koriste platformu kako bi razvili ne samo samostalne brendove, kao što je linija za negu kose gospođe Mirsalehi, već i lične brendove koje mogu iskoristiti u sponzorskim poslovima za zabavu i profit.
Trenutno, Instagram ne prima proviziju od prodaje preko programa Checkout, već procenjuje naknadu za brendove koji koriste uslugu.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.