Prvo, kompanija uvodi zvučni sistem preporuka za Lenses, svoje popularne filtere proširene stvarnosti (AR – augmented reality). Korisnici će moći da otkriju koje zvukove drugi ljudi koriste sa sočivom koje su primenili i da dodaju popularan zvuk svojim fotografijama ili video zapisima. Ova funkcija je sada dostupna korisnicima u SAD i polako stiže širom sveta.
Snapchat takođe dodaje funkciju koja automatski sinhronizuje otpremljene fotografije i video zapise u ritmu pesama prilikom pravljenja montaže. Korisnici mogu da dodaju od četiri do 20 fotografija i video zapisa; ova funkcija može biti od pomoći kada se pravi sadržaj zasnovan na zvuku u trendu ili izazovima.
Snap postepeno dodaje više alata dok pokušava da se takmiči sa TikTokom kroz svoj kratki proizvod Spotlight. Prošle jeseni, kompanija je predstavila Director Mode, napredniju opciju za uređivanje videa za kreatore. Kompanija je nudila ogromne novčane isplate ljudima koji su snimali popularne video snimke u to vreme, iako je taj fond novca smanjen nekoliko puta u poslednjih godinu dana.
Iako TikTok i dalje dominira video prostorom kratkih formata, Snapchat se u velikoj meri oslanja na AR filtere koji su sada centralni deo trendovskog sadržaja na svim platformama, uključujući TikTok. U decembru, Snap je najavio nove načine na koje lens kreatori mogu zaraditi novac putem digitalnih proizvoda koje korisnici mogu kupiti u aplikaciji. Snap kaže da 250 miliona njegovih korisnika „sarađuje sa proširenom stvarnošću“ na dnevnoj bazi i da skoro dve trećine korisnika koji su podneli Spotlight koristi alate za uređivanje platforme ili AR filtere.
Snap se nada da bi AR mogao biti značajan izvor prihoda koji mu je potreban.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.