Snap je objavio svoje rezultate za prvi kvartal 2022. godine i potvrdio svoj sve veći rast i dominaciju u odnosu na Facebook i Twitter.
Dok je Meta prijavila po prvi put gubitak dnevno aktivnih korisnika u prošlom kvartalu, Twitter je prijavio povećan broj korisnika na međunarodnom nivou za 15%.
Snap je sa druge strane povećao broj korisnika za 18% u odnosu na prethodnu godinu kada je imao 332 miliona korisnika.
Snap je ipak sve više zabrinut za svoj prihod iako je on povećan za 38% u odnosu na prošlu godinu kada je iznosio 1,06 milijardi dolara. Kompanija je objavila da je dostigla rast od 44% ali i da su mnogi oglašivači pauzirali svoje kampanje nakon što je Rusija napala Ukrajinu. Shodno novoj situaciji smanjili su svoja očekivanja za tekuću godinu.
U svakom slučaju ova mreža se pokazuje kao dominantna u prethodnom periodu. To je nešto što se sigurno ne sviđa padajućem gigantu, Facebook-u.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.