Pretraži

POSTAJE SVE POPULARNIJI: Pretraživač DuckDuckGo postigao značajan rast od 47%

Hi-Tech
0
Photo: pixabay.com

Kompanija broji oko 100 miliona dnevnih pretraživanja i beleži rast od skoro 47% u 2021. godini.

O čemu se DuckDuckGo razlikuje od Google-a?

Strategija ovog pretraživača isključuje beleženje pretraživanja i ponašanja korisnika na drugim sajtovima, u svrhu ponude personalizovanih oglasa. Umesto toga, strane za pretraživanje nude kontekstualne oglase, dobijene na osnovu ključnih reči u pretraživanjima. Dakle, ako tražite pojam preko DuckDuckGo, nećete doživeti da vam iskaču personalizovnai oglasi na svakom drugom sajtu koji posetite. Ovo je razlog zbog kojeg platforma postaje sve popularnija.

Tehnološki giganti, kao što su Google, Facebook, Microsoft i Apple, doprineli su tome da ljudi sve više žele da zaštite svoju privatnost i potraže pretraživače koji će im to omogućiti.



Šta kažu cifre?

Google je i dalje najdominantnija platforma za pretragu, sa 87.33% pretraživačkog saobraćaja (uzorak za statistiku su SAD). Što se tiče DuckDuckGo platforme, zabeležen je impresivan godišnji rast. DuckDuckGo je 2020. godine imao 23.6 milijardi pretraživanja i dostigao dnevni prosek od 79 miliona pretraživanja, do kraja decembra. 2021. godine zabeleženo je 34.6 milijarde pretraživanja, sa prosekom od 100 miliona pretraživanja dnevno, što ukazuje na rast od 46.4% za godinu dana. Ipak, u odnosu na dominaciju Google-a, procenat korišćenja platforme iznosi 2.53%, dok Yahoo zauzima 3.3%, a Bing 6.43% tržišnog udela.

Kako DuckDuckGo doprinosi zaštiti privatnosti?

DuckDuckGo je mlada platforma, čija tržišna strategija, nesumnjivo, uključuje primamljivu ponudu za korisnike željne privatnosti. Zbog toga se o napretku platforme i piše. Deo ponude je i servis zaštite e-pošte, koji je kompanija omogućila 2021. godine. Ovaj servis podrazumeva uklanjanje uređaja za praćenje e-pošte, čime omogućuje da privatni podaci budu zaštićeni.

Osim toga, kompanija je omogućila i “App Tracking Protection for Android”, koji blokira treće strane iz Google-a i Facebook-a, koji se nalaze u aplikacijama.

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Hi-Tech