Nakon Instagrama i Facebook-a, ovo je odlučio da uradi i Youtube. Čelnici ove platforme su odlučili da pokrene ,,Shorts" video format u dužini do 15 sekundi na mobilnim telefonima, koji bi trebao da bude direktan konkurent TikTok aplikaciji.
Novina u ovoj aplikaciji je ta da će korisnici ovde moći da povezuju više video klipova, dodaju im muziku i regulišu brzinu video snimka. Takođe, biće obezbeđena mogućnost odloženog pokretanja snimanja, kako bi korisnici mogli da aktiviraju snimanje i postave se na scenu pre nego što snimanje počne.
Jutjub je nedavno na mobilnim platformama na naslovnoj stranici dodao red za kratke video snimke, kako bi olakšao pristup Shorts klipovima. Ideja je da ovom opcijom YouTube zauzme i deo tržišta koje trenutno pripada TikTok-u, ali i Instagram-u.
Očekuje se da će rana beta verzija „Shorts“-a biti dostupna na YouTube-u u narednih nekoliko dana. Ipak, u početku ona će biti dostupna samo u Indiji i to na Android platformi, a vremenom će se proširiti na druge države i regione, kao i na iOS.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.