Stavljajući korisnike na prvo mesto, Huawei konstantno teži ka tome da svojim uređajima i uslugama pruži najbolje moguće iskustvo. Upravo zbog toga, Huawei kontinuirano radi na razvijanju softvera, deli ažuriranja i pruža usluge kako bi pametni telefoni, ali i ostali uređaji bili u najboljem mogućem stanju, piše PC Press.
Produžite garanciju za tri meseca
Za sve Huawei proizvode, uključujući slušalice, računare, tablete, prenosive uređaje, audio uređaje i rutere, čija originalna garancija ističe u period od 28. novembra 2020. do 28. februara 2021. godine, garancija će biti produžena do 1. marta 2021. godine.
Za bilo koji uređaj koji ispunjava navedene kriterijume, garancija će se automatski produžiti do 1. marta 2021. godine. Svi ostali uslovi garancije ostaju nepromenjeni.
Besplatno preuzimanje i vraćanje uređaja za servisiranje
Korisnici se takođe mogu prijaviti za uslugu besplatnog preuzimanja i vraćanja uređaja koji su za popravku. Huawei uređaj će preuzeti kuriska služba i odneti ga u servisni centar. Nakon popravke, čišćenje i dezinfekcija uređaja vrši se u skladu sa profesionalnim specifikacijama.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.