Mini-aplikacija unutar Snapchat-a funkcioniše kao servis za upoznavanje i može da organizuje izbor lokalnih emisija prilagođenih interesovanjima pojedinačnih korisnika.
Od korisnika se prvo traži da urade malu anketu, koja omogućava aplikaciji da sastavi listu umetnika i događaja koji bi im se mogli svideti. Zatim mogu da prevlače ekran udesno ili ulevo u zavisnosti od toga da li emisija izaziva interesovanje i da vide da li se nekom od njihovih Snapchat prijatelja takođe dopao događaj. Snap Maps će prikazati predstojeće koncerte i događaje koji su u blizini.
Popularnost Snapchat-a kod demografskih grupa mlađih od 25 godina daje mu jedinstvenu prednost u muzičkom prostoru. Snap Inc. je nedavno zabeležio porast popularnosti, stekavši 13 miliona novih korisnika u poslednjem kvartalu 2021. Platforma se prošle godine udružila sa Universal Music Group-om kako bi lansirala alatku za otkrivanje muzike. Snapchat parira samo TikTok-u kao odabranoj aplikaciji Gen Z, ali se ova druga istakla svojom sposobnošću da i nove i stare pesme postanu viralne.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.