Najbolje vreme za objavu na Tiktoku je veoma bitna stavka ako želite da se istaknete na ovoj društvenoj mreži, a ovo je su termini koji će povećati posetu na vašem profilu.
Tiktok je danas vodeća društvena mreža sa morem raznovrsnog sadržaja. Ljudi svih generacija je koriste što u zabavne svrhe, što za posao, a naročito privlače pažnju mlađe publike. Broj pratilaca i posećenost Tiktok profila postalo je svojevrsno merilo statusa, pa se većina aktivnih korisnika trudi da poboljša posetu svog profila.
Korisnici se trude da naprave što zanimljiviji i originalniji sadržaj koji će privući posebnu pažnju publike, pa je baš zbog vremena i truda koji su uložili bitno da vašu objavu vidi što više ljudi. Kako biste postigli što bolji rezultati jedan od ključnih koraka jeste da odredite pravo vreme za postavljanje sadržaja.
Iako će ovo zvučati paradoksalno, ono što je prva istina jeste da ne postoji savršeno vreme za postavljanje sadržaja na Tiktoku. Ono što je istina jeste da tajming zavisi od publike, tačnije od vaše ciljne grupe. Ne može se na isti način tretirati sadržaj za tinejdžere, sadržaj koji priča o kuvanju ili onaj za biznismene.
Dakle, pre nego što odredite vreme trebalo bi da „uđete u kožu“ vaših pratilaca, odnosno da „pretpostavite“ kada ljudi kojima je namenjen vaš sadržaj imaju vremena da gledaju Tiktok.
Ipak, prema nekim istrživanjima najbolje vreme za postavljanje prema danima je sledeće.
– Ponedeljak: 6 i 10 sati ujutru i 10 sati uveče
– Utorak: 9 sati ujutu i 2 i 4 sata noću.
– Sreda: 7 i 8 ujutru i 11 sati uveče.
– Četvrtak: 9 sati ujutru (koje je najbolje vreme), zatim podne i 7 sati uveče.
– Petak: 5 sati ujutru pa između 1 i 3 popodne
– Subota: 11 sati pre podne i uveče između 7 i 8 sati
– Nedelja: 7 i 8 sati ujutru i 4 sata popodne.
Ovo su termini kada je poseta najveća, i upravo zbog toga najbolje je da izbegnete zakazivanje objava na okrugle sate. Na primer, umesto u 10:00 objavite post u 9:58 kako biste izbegli „gužvu“.
@evhandd The best time to post on TikTok in 2024 is… whenever you want. If you post good content, it won’t matter what time you post it. #besttimetopost #contentcreationtips #tiktoktips #contentcreator #sturdydigital ♬ original sound – Evan
Isto kao i sa vremenom, i sa danima ne postoji univerzalno pravilo i sve zavisi od publike kojoj je namenjen vaš sadržaj.
Sa druge strane, ako se gleda prema istraživanjima, najbolji dani za objavljivanje na društvenim mrežama su utorak i četvrtak. Generalno gledajte da objave kačite radnim danima iz prostog razloga, da izbegnete i „gužvu“ koja se pravi vikendom. Vikendom ima previše sadržaja i postoji velika mogućnost da će se vaša objava „zagubiti“ u moru drugih.
Ipak, ako postavljate svaki dan, evo zašto su termini navedeni gore za pojedinačne dane najbolji.
Razlog zašto je najveća poseta u 6 ujutru i 10 ujutru pretpostavlja se da je to što tada dosta ljudi ustaje ili putuje na posao ili 10 sati uveče jer se tada dosta ljudi sprema za spavanje.
Vreme najbolje za postavljanje tiktokova utorkom pokazuje da ljudi proveravaju svoje društvene mreže rano ujutru i kasno noću. Inače, utorka se generalno pokazao kao najbolji dan za objavljivanje postova na društvenim mrežama.
Čini se da su sredom pauze u ranim jutarnjim satima savršene za skorlovanje na društvenim mrežama i da ljudi imaju tendenciju da ulaze na po nekoliko minuta kako bi se odmorili od stvarnog života.
Nakon utorka najbolji dan za postavljanje objava na društvenim mrežama je četvrtak. Četvrtkom je najbolje postavljati u period pre ručka, ali i u večernjim satima kada se ljudi vraćaju sa posla.
Petkom ljudi postaju najaktivniji na društvenim mrežama, naročito u periodu ručka, što može biti uzrokovano umorom zbog monotonije kroz koju su prošli u toku radne nedelje.
Najbolje vreme za postavljanje postova subotom su rani jutarnji sati jer ljudi duže spavaju vikendom pa i proveravaju društvene mreže nešto kasnije, tako da je postavljanje bilo čega u ranim jutarnjim satima besmisleno. Takođe, postavljanje u satima kada se ljudi spemaju za izlazak je veoma dobra ideja.
Izgleda da nedeljom ima dosta ranoranilaca koji su aktivni već od osam sati, kako bi ispoštovali svoju gimnastičku rutinu ili šetali na jutarnjem suncu.
Kao što smo već istakli ova navedena vremena su okvirni tajminzi kada su ljudi najaktivniji, međutim, ono što je činjenica jeste da je najbitnije da posamtrate vašu ciljnu grupu. Jasno je da neće u isto vreme biti aktivni ljudi koji rade i tinejdžeri koji idu u školu, tako da je jako bitno da imate janso definisano kome je namenjen sadržaj koji plasirate, a evo predloga u koje vreme da objavljujete prema vrsti sadžaja.
– Restorani i postovi vezani za hranu: Od ponedeljka do petka, od 2 do 5 posle podne.
– Fotografi: od 2 do 3 posle podne, vreme posle ručka.
– Škola: Od utorka do četvrtka od 11 ujutu do tri posle podne.
– Advokati: Od 3 do 9 od utorka do četvrtka.
– Muzika: Subota ujutru oko 9 sati i nedelja oko 1 posle podne.
– Zubari: Od ponedeljka do petka od 9 do 10 pre podne ili od 4 do 5 posle podne
– Doktori: Od ponedeljka do petka od 12 popodne do 1 posle podne.
– Umetnici: Tokom vremena ručka, najbolje od 1 do pola 3 posle podne.
– Moda: Subota i nedelja od 10 sati ujutru do 7 sati pred veče.
– Igrice: Od 10 sati ujutru do 12 posle podne.
Definitivno najbolji način da vidite kada je pravo vreme za postavljanje objava na društvenim mrežama jeste da pratite svoj nalog, odnosno njegovu analitiku. Da biste postigli to potrebno je da svoj nalog prebacite u „poslovni“.
Proverite i na kom području se nalazi najveći broj vaših pratilaca kako biste utvrdili koje vreme je najbolje, jer neće u isto vreme biti aktivnu ljudi u Americi i u Srbiji.
Takođe u odeljku za analitiku možete videti kada su vaši pratioci najaktivniji i na taj način odrediti najbolje vreme.
Pratite i učinak vašeg prethodnog sadržaja, odnosno u zavisnosti od toga kada ste postavili neku objavu koliko je imala lajkova i koliko ljudi ju je videlo. Kartica „sadržaj“ daje detaljnije uvide za procenu učinka sadržaja koji ste postavili u narednih 7 dana.
Za kraj, napravite sami tabelu za praćenje. S obzirom da Tiktok prati analitiku učinka samo u proteklih 7 dana, najbolje je da napravite sami tabelu i da pratite učinak na mesečnom nivou.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.