Nakon silnih pohvala uspešnosti online sastanaka i neizostavno časova, napokon stiže i činjenica o njihovom totalnom neuspehu. Praksa je pokazala da je funkcija video sastanak veoma diskutabilna – pa zašto onda barem ne bi tehnološki giganti – u međuvremenu zaradili na igricama, a nadamo se uskoro i reklamama unutar njih.
Microsoft Teams je dodao igre koje su dostupne za vreme sastanaka. Iako za sada nije baš dozvoljeno da se igramo ukoliko nam šef ne doda igru, u budućnosti postoji nada da će i ovi sastanci početi da budu barem zanimljivi.
Koliko nas je tokom sastanka od kuće ipak oprao sudove ili gledao znatiželjno u TV drugi tab ili telefon? Međutim, na ovaj način prestali smo da budemo korisnici usluge, pa je Teams rešio da naš fokus vrati na ekran.
Trenutne igrice koje se nude su IceBreakers, Wordament, Minesweeper, Solitaire – i za sada po našu sreću, nemaju oglase a mogu i da se igraju u više igrača od dva do 250. Teams nas na ovaj način veoma uspešno drži u virtuelnom svetu prepisujući dobar poslovni recept – kafana, nekadašnjih klubova kada se uz partiju karata rešavala sudbina velikih trgovaca, banaka ili fabrika.
Teams smatra da igranje igrica sa vašim kolegama ima snažnu sposobnost da podstakne odnose i saradnju. Ovaj zaključak donose na osnovu raznih studija koje su pokazale da se ljudi bolje slažu nakon što sprovedu neke zajedničke aktivnosti. Međutim, studije na koje se oslanjaju su se odnosile na zajednice u kojima se članovi nisu poznavali.
Tamo gde se članovi tima već poznaju postoji veliki rizik od dodatnog povećanja napetosti unutar tima. Svakako da Teams u ovom poslovnom potezu vidi dobru zaradu.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.