Search

Microsoft i LinkedIn podelili inovacije za hibridni rad

Hi-Tech
0
Photo: Pixabay.com

Zato su početkom septembra, Satja Nadela, CEO Microsofta i Rajan Roslanski, generalni direktor LinkedIna, razmotrili ključne aktuelne trendove u vezi sa činjenicom da se ljudi i organizacije na svim mestima prilagođavaju hibridnom radu. Njihov razgovor je deo inicijative koje Microsoft i LinkedIn zajedno sprovode da bi liderima i njihovim timovima pomogli da se snađu u novom svetu rada.

Paradoks hibridnog rada i „velika reorganizacija”

Izveštaj o Indeksu trenda rada pokazuje i rezultate ankete koju je Microsoft sproveo među svojim zaposlenima u preko 100 zemalja širom sveta. Oni su naveli da je hibridni rad složen, ali da uz fleksibilnost, različite stilove rada i kulturu poverenja može uspešno da se sprovode. Rekordnih 90% zaposlenih je reklo da se osećaju uključenima u Microsoft, i to u godini kada su poslali 160.000 ljudi da rade od kuće i primili novih 25.000 zaposlenih na rad na daljinu. Zato je Microsoft posvetio posebnu pažnju i doneo inovacije u korisničkom iskustvu Teams Rooms-a, kako bi korisničko iskustvo doprinelo još boljem povezivanju svih učesnika.

Inovacije Teams Rooms-a

Sledeći talas inovacija Teams Rooms-a obuhvata novu kategoriju kamera na bazi veštačke inteliencije. Postoje tri jedinstvene tehnologije koje se koriste u ovoj novoj kategoriji inteligentnih kamera. Prva je aktivno praćenje govornika na bazi veštačke inteligencije, koje kamerama u prostoriji omogućava da koriste audio, mimiku lica i pokrete koji pokazuju ko u prostoriji govori i da zumiraju tu osobu radi bolje perspektive. Sledeća inovacija su višestruki video strimovi koji učesnicima u prostoriji omogućavaju da budu smešteni u sopstveni video prozor. Treća je prepoznavanje ljudi, koje identifikuje i prikazuje naziv profila prijavljenih korisnika u okviru njihovog video prozora.



Nove funkcije hibridnog sastanka

Da bi prezentacije na daljinu ostvarile veću angažovanost, uveden je cameo, novo PowerPoint iskustvo koje integriše ono što Teams kamera prenosi u prezentaciju, kako bi izlagač mogao da podesi kako i gde želi da se pojavi na ekranu sa svojim slajdovima. Obzirom da se radi na stvaranju inkluzivne kulture hibridnog rada, gde svaki glas može da se čuje, instruktor za govor u Microsoft Teams-u koristi veštačku inteligenciju da bi vas privatno podučavao tempu govora, obaveštavao kada nekoga prekidate i podsećao da se čujete sa svojom publikom.

Planiranje i razumevanje ko će prisustvovati i na koji način, takođe su ključni, pa pogledajte novu funkciju Outlook RSVP, koja ljudima omogućava da navedu da li će sastanku prisustvovati fizički ili na daljinu.

Digitalno iskustvo zaposlenih – direktno u toku rada

Nova mobilna aplikacija Microsoft Viva Connections, podrazumeva jednu aplikaciju za zaposlenog za komunikaciju, novosti i objave unutar kompanije – i sve to u personalizovanom feed-u direktno u Teams-u sa Microsoft-om 365. Organizacije mogu da personalizuju glavni ekran dodatnim aplikacijama, kako bi dodatno osnažile zaposlene i olakšale pronalaženje korisnih izvora za izvršavanje zadataka, kao što su podnošenje izveštaja o troškovima, podnošenje zahteva za slobodne dane ili prijavljivanje i odjavljivanje sa posla. Uz pomoć prilagodljivih kartica, stavke na glavnom ekranu mogu da se odnose na posebne grupe zaposlenih kako bi svi bili povezani i angažovani, bez obzira gde i kako rade.

Microsoftovo rešenje pod nazivom povratak na posao, zasnovano je na Power Platformi, daje organizacijama niz Power aplikacija i Power BI glavnih ekrana da bi zaposleni bili bezbedni – uključujući potvde o vakcinaciji, upravljanje slučajevima, upravljanje bezbednošću objekata itd. To je sveobuhvatno rešenje koje takođe može besprekorno da se integriše sa postojećim aplikacijama drugih kompanija koje organizacija već koristi. Sva ova rešenja se lako uklapaju u iskustvo korišćenja Viva Connections-a.

Fleksibilna, bezbedna mesta za rad za hibridnu radnu snagu

Još jedno novo iskustvo je i rezervacija radnog stola na Microsoft Teams ekranima, koje ljudima omogućava da lociraju i rezervišu fleksibilan radni prostor u kancelariji. Zaposleni mogu da rezervišu prostor sa uređaja ili unapred preko Outlook-a ili Teams-a i pristupe svom ličnom Teams kalendaru, ćaskanjima, sastancima i slično.

Comments (0)

There are no comments. Be the first and leave a comment.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Latest from Hi-Tech