To je YouTube učinilo direktnim konkurentom standardnim (besplatnim) TV kanalima koji emituju filmove i serije, ali i drugim streaming sistemima koji se zasnivaju na istom poslovnom modelu (Peacock, Roku Channel, Tubi…).
Trenutno je na raspolaganju oko 4.000 epizoda različitih serija, kao i 1.500 filmova, a baza dostupnih serija i filmova će se stalno širiti. Raspoloživost svih epizoda omogućiće korisnicima servisa da ih „bindžuju“ (pogledaju sve odjednom), kao što je recimo moguće na Netflix i drugim komercijalnim platformama.
Do prošle godine, YouTube je pokušavao da popuni taj deo ponude sopstvenim programima kroz YouTube Originals. Ovaj sistem imao je nekoliko dobrih emisija, ali nije mogao da se meri sa servisima kao što su Amazon Prime Video i Netflix. Zato je YouTube početkom ove godine objavio da odustaje o njega. A sada je jasno i da je već tada planirao da ponudi besplatno gledanje filmova i serija, uz prikaz reklama.
Za sada je to dostupno samo u SAD-u, ali znajući Google, koji je vlasnik YouTube-a, u skorije vreme možemo da očekujemo proširenje servisa i na ostale regione.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.