Davno smo shvatili da redosled nema veze sa trenutkom u kom nam neko pogleda stori, ali i dalje ostaju pitanja – zašto je momak koji nam se sviđa u prvih petoro ljudi? Da li često gleda naš profil? Da li Instagram zna nešto što mi ne znamo, da li zna da mu se dopadamo? Da li ova društvena mreža može da gleda u budućnost, jer ako može, sviđa nam se ono što vidi. Ako naši “neprijatelji” često krenu da iskaču na vrh liste, da li to znači da nas vrebaju i prate svaki naš korak? Ako nam se simpatija spusti na dno liste, da li to znači da više ne posećuje naš profil? Ovo su samo neka od pitanja koja i te kako interesuju korisnike Instagrama.
Svi mi stavljamo određeni sadržaj na društvene mreže sa namerom da imamo neku vrstu društvenog uticaja, iliti influens. Da nije tako, sve te slike oko kojih se toliko trudimo bismo zadržali za sebe. Samim tim nije ni malo iznenađujuće što nas zanima kakav uticaj je naš sadržaj imao, a pogotovo na koga.
U nastavku teksta donosimo objašnjenje Instagramovog algoritma.
Julian Gutman (Instagram product lead) objasnio je da se, na isti način na koji se slike pojavljuju na našem fidu (na osnovu toga sa kim smo imali najviše interakcije) rangiraju i ljudi koji gledaju naše storija, za razliku od starijih dana Instagrama, kada su se slike na fidu pojavljivale hronološki.
– Ljudi koji se pojave na toj listi nisu ljudi koji vas najviše “stalkuju”, ona se zapravo zasniva na vašoj aktivnosti i ljudima kojima ste najbliži – rekao je Gutman.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.