Za mnoge pripadnike generacije koja je odrasla sa internetom jedno je od najpoželjnijih zanimanja – influenser. Umesto klasičnog kancelarijskog posla i radnog vremena od 9 do 17, mladi žele da budu sami svoje gazde i da rade ono što vole – predstavljaju proizvode, kuvaju, putuju i slično i, naravno, da za to budu dobro plaćeni.
A hoće li brendovi koristiti usluge određenih influensera i koliko će ih platiti, najčešće zavisi od broja pratitelja koji te osobe imaju na Instagramu, YouTube-u ili drugim platformama.
Zbog toga deo korisnika "vara" i svoju popularnost podiže na veštački način koristeći aplikacije trećih strana s kojima se povećava broj pratitelja, lajkova i komentara uz objave. Za korištenje takvih aplikacija korisnici često moraju predati privatne podatke za prijavu na ovu društvenu mrežu, čime se direktno krše pravila korištenja Instagrama.
Iz Instagrama su najavili da kreću u borbu s takvim korisnicima te su razvili alat koji može prepoznati profile koji koriste servise i aplikacije za povećanje broja pratitelja, lajkova i komentara. Takve korisnike Instagram će upozoriti i obavestiti o kršenju pravila te će od njih zatražiti promenu lozinke.
Ako i nakon toga korisnici nastave s primenjivanjem metoda za lažno povećanje popularnosti, to bi moglo uticati na "njihovo iskustvo korišćenja Instagrama", iako iz kompanije nisu bliže objasnili na šta misle, ali jasno je da se radi o nekom vidu sankcija koje spremaju.
Ovo je samo još jedan korak s kojim žele zaštititi platformu od lažnih vesti i korisnika kao i prevarantskih aktivnosti i obezbediti da Instagram bude zajednica u kojoj se "ljudi povezuju na autentičan način".
IDJTV
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.